• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400031209756
  • خبرنگار : 50291

رئیس ستاد انتخابات استان تهران: بی‌طرفی مجریان انتخابات باید نمود داشته باشد

ایسنا/تهران معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از خصوصیات بارز امام راحل بعنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی، اعلام مواضع خویش با صراحت و شجاعت تمام بود و این شخصیت برجسته همواره بر نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اهمیت حضور ملت در صحنه‌های مختلف تأکید داشتند.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن‌بیگی عصر چهارشنبه ۱۲ خردادماه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: امام خمینی (ره) نظر و رأی مردم را تعیین‌کننده می‌دانستند. انتخابات در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود ولی گاهی این رویداد جنبه ظاهری داشته اما تفاوت برگزاری انتخابات در کشور ما این است که رأی مردم مشروعیت دارد و از اصول بنیادین نظام محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: از وظایف مجریان انتخابات بعنوان دلسوزان نظام این است که حافظ و پاسدار اندیشه امام راحل و خون شهدای گرانقدر باشند.

حسن‌بیگی تصریح کرد: قانونمداری، قانونگرایی، بی‌طرفی و حفظ اعتماد مردم همواره باید سرلوحه کار مجریان انتخابات قرار گیرد چرا که وزارت کشور هم مسئول برگزاری انتخابات و هم مسئول حسن اجرای انتخابات است.

وی یادآور شد: همه ما دارای تفکرات سیاسی هستیم اما نباید این تفکرات را در روند برگزاری انتخابات دخیل کنیم. بحمدالله در استان تهران این موضوع مشهود بوده و ما تأکید داریم این بی‌طرفی و قانونمندی همواره نمود داشته باشد.

معاون استاندار تهران گفت: موضوع امنیت انتخابات از مسائل بسیار مهم بوده که برای آن در سطح کشور و استان تهران برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و ضرورت دارد در شهرستان‌ها نیز به این موضوع با جدیت نگاه شود و دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی تمام توان خود را بکار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک جایگاه سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده، پشتوانه و سرمایه کشور به شمار می‌رود. از این‌رو همه ادارات و ارگان‌ها و تمام دلسوزان باید برای این موضوع تلاش کنند و در فرصت باقی‌مانده وظیفه خود در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha