• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400031310028
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

مراسم یادبود ارتحال امام و نیمه خرداد با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

مراسم یادبود ارتحال امام و نیمه خرداد با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: مراسم یادبود ارتحال امام خمینی(ره) و برنامه های نیمه خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان برگزار خواهد شد.

سعید کتابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سی و دومین سالگرد ارتحال امام راحل و نیز قرار گرفتن در آستانه ۱۵ خرداد اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا برای حفظ سلامت مردم  مراسم ها و برنامه های تجمعی نیمه خرداد براساس محدودیت های هوشمند و رعایت پروتکل ها تا حد ممکن در فضای باز برگزار خواهد بود.

وی با اشاره به دو برنامه شاخص شهرستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد تصریح کرد: مراسم نوحه خوانی و سینه زنی هیئت های عزاداری و هیئت رزمندگان اسلام رأس ساعت ۱۲ ظهر از مقابل دفتر امام جمعه و حرکت هیئات به سمت مسجد جامع برای حضور در مراسم عبادی سیاسی جمعه در ۱۴ خرداد و مراسم بزرگداشت ارتحال امام و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور در مسجد جامع شهر   رأس ساعت ۱۰ صبح در ۱۵ خرداد با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان دو برنامه شاخص پیش بینی شده در نیمه خرداد خواهد بود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

کتابی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی  برای بازنشر و ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ظرفیت فضای مجازی بهترین بستر برای بازگویی ابعاد شخصیتی، اندیشه و افکار امام راحل برای جوانان و نوجوانان و انتقال آن به نسل آینده است که باید از این ظرفیت غافل نشویم.

وی مطرح کرد: امام خمینی(ره) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏‌های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشأ تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شد.

کتابی بیان کرد: عظمت و قدرت ایران اسلامی به برکت مسیری است که امام راحل ترسیم کرده که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی دشمنان اسلام مسیر خود را به صورت پایدار طی می کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ حضور در این رویداد مهم سیاسی را امتداد مسیر شهدای ۱۵ خرداد دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو که مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، موجب تقویت قدرت و اعتبار نظام و انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی خواهد بود و به طور قطع بار دیگر مردم ایران اسلامی و دیار سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور در این انتخاب بزرگ مشت محکمی بر دهان ابرقدرت های جهان خواهند کوبید. 

کتابی همچنین با بیان اینکه تمام مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان اسدآباد با هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین هیئت ‌های سه گانه اجرایی، نظارت و بازرسی تدارک دیده شده است، یادآور شد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان اسدآباد فراهم شده و با حضور ناظران بهداشتی بر نحوه اعمال پروتکل‌های بهداشتی در شعب ثبت نام و اخذ رأی توصیه‌های لازم برای حفظ سلامتی عوامل اجرایی شعب و رأی دهندگان را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha