• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400031310165
  • خبرنگار : 50187

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

تلاش همگانی با وحدت، برای انتخاباتی پرشور

تلاش همگانی با وحدت، برای انتخاباتی پرشور

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از همه دعوت می کنم با وحدت و همدلی، حول محور ولایت و رهبری در مسیر انتخاباتی پرشور و موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی گام بردارند.

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز 13 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: تمام تلاش ما این است ابتدا مشارکت پرشور و مردمی را براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم بزنیم و بعد از آن بتوانیم زمینه موفقیت کاندیدای موفق جریان انقلاب اسلامی را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: از ملت ایران به ویژه مردم استان کرمان درخواست دارم با مشارکت خود در عرصه انتخابات به فرمان رهبری لبیک بگویند.

پورابراهیمی در ادامه تصریح کرد: گروه هایی درصدد هستند با ایجاد اختلاف در جریان انقلاب مسائل را به نفع خود مصادره کنند در حالی که هیچ کس حق ندارد به نام گروه خاص تلاش های انتخاباتی و موفقیت های آینده را مصادره کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از همه دعوت کرد: همه با وحدت و همدلی، حول محور ولایت و رهبری در مسیر انتخاباتی پرشور و موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی گام بردارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس، وی با اشاره به  فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین سالگرد مجلس یازدهم مبنی بر ضرورت ادامه فعالیت نمایندگان در مجلس برای انجام ماموریت های قوه مقننه در کشور و همچنین به دلیل رضایت معظم له از عملکرد یک ساله مجلس یازدهم که مدال افتخاری بر سینه تمام نمایندگان این دوره است افزود: اولویت ما حضور در مجلس است و به مراتب این امر از حضور در دولت مهم تر است و در شرایط کنونی حضور در مجلس و ارکان اقتصادی مجلس به مراتب اولویت بالاتری نسبت به حضور در دولت خواهد داشت.

پورابراهیمی تصریح کرد: تایید عملکرد یک ساله مجلس و تاکید مقام معظم رهبری، تکلیف شرعی نمایندگان برای حضور در مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه باید ضرورت اجتناب از تخریب نامزدها اولویت جریان انقلاب باید باشد، در ادامه در موضوع شورای شهر در کرمان ضمن گلایه شدید از عملکرد شورای ائتلاف در این زمینه بیان کرد: متاسفانه خبرها حاکی از این است لیستی که توسط شورای ائتلاف برای شورای شهر کرمان در نظر گرفته شده تناسبی با نیروهای جریان انقلاب ندارد.

وی تاکید کرد: کنار گذاشتن نیروهای متدین و تحصیلکرده و با تجربه که بعضا مسوولیت های در حوزه نمایندگی رهبری در مراکز علمی و تخصصی کشور را دارند با جایگزین کردن افرادی که بزرگترین تجربه کاریشان حضور در دفتر یک نماینده مجلس بوده، درست نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه شورای ائتلاف نیروهای استان کرمان به جای استفاده از تمام ظرفیت ها، خود را در اختیار افراد خاصی قرار داده که به صلاح استان نیست.

وی افزود: در صورتی که این رویه برای شورا عملیاتی شود در روزهای آینده حتما مخالفت جدی خود را با این لیست اعلام و جریان انقلابی و مردمی در حمایت از مجموعه های دیگر را در دستور کار قرار خواهم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha