• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400031310342
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان:

رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی‌کند

رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی‌کند

ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان با تاکید براینکه با رأی ندادن و قهر کردن مشکلی حل نمی شود، گفت: کمپین نه به رأی یعنی شمشیر کشی در مقابل ملت و نظام اسلامی.

حجت‌الاسلام احمد سالک در همایش نظام سلامت ستاد آیت الله رئیسی با حضور متخصصان بهداشت و درمان کشور در اصفهان که عصر امروز (پنجشنبه_۱۳ خردادماه) برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کنونی انقلاب اسلامی نیازمند این است که انسانی هایی با ایمان تربیت شوند، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند مدیر کسی است که اهل بصیرت و شناخت دین و اسلام باشد، به چنین فردی می توان پرچم مدیریت داد.

وی با بیان اینکه تحقق بخشیدن به این خصوصیات نیازمند انسجام درون سازمانی است، گفت: جامعه اسلامی باید امروز پشت سر رهبری اردوگاه ولایت را چنان تقویت کند که دشمن با نگاه به این اردوگاه بر خود بلرزد و از هر تفرقه ای پرهیز کرد.

رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان با تاکید براینکه شکست ناپذیری جامعه حزب الهی در سایه پذیرش خدا، رسول خدا(ص)، اهل بیت(ع) و در غیب کبری ولی فقیه است، تصریح کرد: وحدت باید حول محور حاکمیت دینی باشد تا اشداء علی الکفار اتفاق افتد.

این فعال سیاسی اصولگرا، قدرت امروز جمهوری اسلامی را ناشی از اسلام، قرآن و عترت دانست و افزود: دشمنان اسلام این قدرت را می دانند. تمام دنیا میز ایران شناسی دارند و لحظه به لحظه تحولات کشور را بررسی می کنند، اما ما در این صحنه چه کرده ایم؟ چند مرکز علیه مرکز تحقیق و ایران شناسی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده ایم؟

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دنیا علیه ما است، تاکید کرد: در این شرایط باید قوی شویم، یکی از نقاطی که قوت ما شکل می گیرد در انتخابات ۱۴۰۰ است که باید با حضور حداکثری و مشارکت بالا اقدام به انتخاب شخصیت اصلح کنیم. این رأی ما اقتدار ملت ایران را در دنیا بیشتر و بیشتر می کند.

وی با تاکید براینکه با رأی ندادن و قهر کردن مشکلی حل نمی شود، گفت: با آمدن پای صندوق رأی و مشارکت مردم مطالبه گری بیشتر می شود، درحالی که کمپین نه به رأی یعنی شمشیر کشی در مقابل ملت و نظام اسلامی.

سالک درباره معیارهای انتخاب اصلح گفت: مقام معظم رهبری شناخت مردم و مشکلات و مدیر و مدبر بودن را دو شاخصه اصلی فرد اصلح می دانند. بنده در بررسی‌های‌ شخصی خودم دیدم آیت الله رئیسی جامعیت لازم را دارد، شجاعت دارد و خدماتش بر کسی پوشیده نیست. هرکسی حق دارد تحقیق کند و به اصلح برسد چون هرکسی باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی رأی خود باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آیت الله رئیسی ساده زیست است، گفت: باید کمک کنیم آیت الله رئیسی برنامه های خود را اجرا کند. آثار دو دوره گذشته نسبت به جامعه روحانیت باید با حضور یک روحانی تحقق پیدا کند و دوره های گذشته جبران شود.

سالک با اشاره به اینکه برخی افراد که ۸ سال قدرت را در دست داشتند انتخابات را تحریم کرده اند، گفت: چه اهمیتی دارد وقتی آمریکا و صهیونیست ها هم انتخابات را تحریم کرده اند. ما حضور حداکثری مردم را می خواهیم که تضمین کننده انقلاب و نظام اسلامی است، اما اگر رأی ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

سید مسعود خاتمی_عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز با بیان اینکه هر فردی حق انتخاب دارد، با اشاره به اینکه امام راحل به نیروهای انقلابی و جهادی اعتماد کرد، افزود: در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور ما به دست دشمن نیفتاد و این امر محقق نشد مگر با اعتماد امام (ره) به نیروهای داخلی کشور. امروز با محاصره اقتصادی و تحریم مواجهیم که تنها راه برون رفت آن تاکید بر توانمندی داخلی است.

عضو کمیسیون سلامت ستاد آیت الله رئیسی، ادامه داد: در حوزه پزشکی تربیت نیروهای بعد از انقلاب بسیار شاخص تر از قبل از انقلاب است و در عرصه آموزش و درمان عملکرد بسیار بی نظیری داریم. همه این کارها انجام شده، اما چالش‌هایی نیز وجود دارد که باید حل شود.

خاتمی عدالت سلامت، تضاد منافع در مدیران بخش بهداشت و درمان، پیشگیری و شفاف سازی در تمام بخش‌ها را از چالش‌های کنونی نطام سلامت کشور برشمرد و افزود: طرح تحول سلامت می توانست بسیاری از مشکلات را حل کند، اما اشکالاتی داشت یکی اینکه بودجه پایدار می خواست و دیگر اینکه نظارت بر آن نبود. همان کسی که طرح را آورد، آن را رها کرد و رفت.

این نماینده مجلس، خاطرنشان کرد: کادر درمان ما در زمان جنگ تحمیلی خوب درخشید و با تکیه بر توانمندی داخلی پزشکی کشور عملکرد خوبی به جای گذاشت، همانطور که در همه گیری کرونا کادر درمان و بهداشت کشور درخشید و نظام به آنها افتخار می کند که باید قدر آنها را بداند، اما باوجود پیگیری های مکرر  این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: باید ببینیم کدام یک از این کاندیداها تعارف را کنار می گذارد و با فساد و ظلم مقابله می کند. 

به گزارش ایسنا، کرباسی رئیس ستاد مردمی ایران ما نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه بهداشت و درمان دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است، گفت: چه کسانی که در دوران جنگ تحمیلی و در خط مقدم مجروحان را مداوا می کردند و چه کسانی که در پشت صحنه و در شهرها مجروحان را مداوا می کردند. حتی قبل از انقلاب وقتی مردم گلوله نظام ستم شاهی را تحمل می کردند پزشکان به مداوای انقلابیون می پرداختند.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تمام توان خود را به میدان آورده، گفت: بماند که سوء مدیریت‌ها امواجی بدتر از کرونا به مردم تحمیل کرده است، اما امیدوارم مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز، تحول بزرگی در کشور رقم بزنند.

زین الصالحین، نماینده دانشجویان حوزه سلامت نیز گفت: امروز دوگانه های قبلی تمام شده و فقط دو گروه هوشمند و ساده لوح داریم. هوشمندان انقلابیون و ساده لوحان ضد انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی در کشور ما مادر تمام مشکلات کشور شده است، افزود: ابتدای انقلاب با انقلاب فرهنگی تلاش شد مشکلات بررسی و اصلاح شود، اما بعد از ۴۰ سال نه تنها تبعات غیراسلامی شدن آموزش ها را می‌بینیم، بلکه هنوز مثل درختی معیوب در حال رشد است و در این گرداب آسیب غوطه ور شده ایم.

این دانشجو به مشکلات نظام آموزشی فعلی اشاره و تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه ها نیز به شدت معیوب است و اگر بخواهیم بیان کنیم مرثیه است. با هر کسی صحبت کردم گفتند اگر بخواهیم مشکلات آموزشی و فرهنگی سیستم بهداشت و درمان درست شود باید مدیریت درست شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha