• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400031410518
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده سپاه نهاوند:

مکتب امام شهدایی چون «حاج قاسم» را مکتب ساز کرد

مکتب امام شهدایی چون «حاج قاسم» را مکتب ساز کرد

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را براساس مکتب و تشییع جعفری بنیان نهادند، ایشان شخصیتی به وسعت تاریخ داشتند چراکه نهضتی به وجود آوردند که نقطه عطفی در دنیای معاصر بود.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ روایتی از خون هایی است که به پای نهال نوپای نهضت اسلامی ریخته شد تا در بهمن ۵۷ با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ثمر نشست که سرآغاز قیام ملتی که با لبیک به رهبر فرزانه خود، بیداری اسلامی در برابر طاغوت و استکبار را نوید داد و اراده‌های خویش را برای در هم شکستن کاخ فرعونیان رژیم ستم‌شاهی مستحکم ساخت.

وی افزود: نهضتی که امام خمینی(ره) آغاز کردند در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت حجت(عج) خواهد رسید.

مختاری با تأکید بر اینکه نام امام خمینی(ره) تا ابد در پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود، نهضت امام خمینی(ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه توصیف و بر ضرورت احیای اصول اولیه این نهضت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز داریم تا تفکرات ناب امام راحل و اقدامات انقلابی و خالصانه ایشان دوباره تبیین و احیاء شوند، گفت: در این راستا باید دوباره نقش جوانان را در انقلاب اسلامی بازتعریف کنیم چراکه جوانان همواره نقش مهمی در این انقلاب داشته و دارند.

مختاری امید به آینده را از صفات بارز امام راحل دانست و افزود: امام خمینی(ره) همواره به آینده ایمان و امید داشتند و با اطمینان درباره پیروزی انقلاب اسلامی و آینده درخشان ایران اسلامی سخن می‌گفتند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به دقت نظر، واقع گرایی، بصیرت و آینده نگری امام راحل اشاره کرد وافزود: امام خمینی(ره) با درایت کامل وتوکل به خدای متعال آینده روشن این کشور و انقلاب را می‌دیدند و مردم را تشویق به ایستادگی و برپایی حکومت حق و عدالت می‌کردند.

مختاری در ادامه با بیان اینکه مکتب و گفتمان امام(ره) شخصیتی سازی کرد و امثال حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام راحل هستند، خاطرنشان کرد: مکتب امام راحل باعث شد که شهدایی همچون حاج قاسم خودشان هم مکتب ساز شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که روش و منش حاج قاسم یک مکتب است، بیان کرد: در منظر ولی فقیه زمان، حاج قاسم تمام تهدیدات منطقه را خنثی کرده است.  

وی با اشاره به انتخابات پیش رو مطرح کذد: حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است. انتخابات ۱۴۰۰ یک آزمون بزرگ است، دشمن با صرف هزینه هنگفت درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه نهاوند، مختاری در پایان خاطرنشان کرد: ملت شهیدپرور ایران اسلامی با اهدای خون هزاران شهید قدرتمندانه‌ تر از قبل برای تضمین سرنوشت خود حضور پررنگ تر از خود نشان می‌دهد و دشمن را زیر پا، نه، زیر یک بند انگشت خود له می کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha