• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400031410540
  • خبرنگار : 50165

سامانه ۱۲۴؛ مسیری برای شکایت از اصناف

سامانه ۱۲۴؛ مسیری برای شکایت از اصناف

ایسنا/زنجان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت زنجان با اشاره به افزایش استفاده شهروندان از سامانه ۱۲۴، گفت: آمارها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از رشد قابل توجه دارد.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون از طریق سامانه ۱۲۴ و با گزارش‌های مردمی، ۹۷ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ حاکی از افزایش استفاده مردم از روش‌های نوین و انعکاس مشکلات از طریق سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir است، افزود: در این مدت ۳۹۷ مورد گزارش واصل شده که از این تعداد ۳۶۲ مورد در حوزه کالایی و ۳۵ مورد خدماتی بوده است.

مسلمی ادامه داد: ۱۷۴ مورد از گزارش‌ها به صورت تلفنی، ۱۵۶ مورد حضوری، ۴۴ مورد کتبی و ۲۵ مورد از طریق سایت و اپلیکیشن‌ها دریافت شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان یادآور شد: در نتیجه بررسی‌های صورت گرفته، ۹۷ مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می‌شود برای ارتقای نظارت بر بازارها و جلوگیری از بروز تخلف، هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود، خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش در بازار هم به نفع اصناف و هم به نفع مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha