• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400031410679
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

کاندیداها و مجریان انتخابات از خطوط قرمز اخلاق سیاست عبور نکنند

کاندیداها و مجریان انتخابات از خطوط قرمز اخلاق سیاست عبور نکنند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: آنچه مهم است این است که حقیقتا کاندیداها و مجریان انتخابات از خطوط قرمز عبور نکرده و منافع استانی، ملی و اخلاق سیاسی را رعایت کنند و از این فرصتی که قانون در اختیار آنان گذاشته به درستی استفاده کنند.

ناصر خوش خبر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ماه‌ها قبل، کار اجرایی انتخابات در کشور آغاز شده و کلیه عوامل اجرایی با آمادگی کامل آماده برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: انتخابات یک حق است و تک تک ما به عنوان شهروند جمهوری اسلامی ایران باید از این حق به درستی استفاده کنیم تا فردای خود را به درستی تعیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور ما پای صندوق‌های رای تضمین کننده آینده روشن فراروی ما خواهد بود، تصریح کرد: باید از این فرصتی که قانون اساس در اختیار ما گذاشته به درستی استفاده کنیم.

خوش خبر با اشاره به اینکه یکی از ارکان مهم انتخابات مشارکت است، اظهار کرد: همه برای اینکه آینده روشن را در جامعه خود ببینند باید پای صندوق رای آمده و به کاندیدای مورد نظر خود که برنامه‌های متناسب در حوزه عمران، آبادانی و ترقی و توفیق نظام دارد، رای دهند.

وی با بیان اینکه آنچه که در این نقطه از تاریخ باید به آن توجه کرد بحث قانون است، تصریح کرد: قانون باید توسط همه عوامل اجرایی، نظارتی، کاندیداها و طرفداران نامزدها رعایت شود تا با تمکین از قانون، انتخابات پرشور و صلابتی  را برگزار کنیم و برگ زرین دیگری بر صفحه این نظام افزوده شود.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی در زیر سایه قانون، افزود: عوامل اجرایی انتخابات برای امنیت انتخابات در تلاشند.

خوش خبر اظهار کرد: در اجرای انتخابات دو نکته قانون و رعایت اصل بی طرفی را مرتبا دنبال می‌کنیم و با رعایت این دو اصل از آرای مرم صیانت کرده و سعی داریم اعتماد اجتماعی را تقویت کنیم تا مردم با باور کامل به عوامل اجرایی و بازرسان و ناظرانی که قانون را نصب العین خود قرار داده‌اند با اطمینان خاطر در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسئولین کشور و همه عوامل اجرایی بر این اصول  تاکیدات فراوان دارند و معتقدیم با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی، آینده مطلوبی پیش روی ماست.

خوش خبر ادامه داد: کاندیداها شناخت خوبی نسبت به قوانین انتخابات دارند و آگاهانه در این میدان حضور پیدا کرده‌اند تا در معرض انتخاب مردم قرار گیرند که این امر جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: به کاندیداها و طرفدارانشان توصیه می‌کنیم از تخریب اخلاقی پرهیز کرده و توانمندی‌های خود را به مخاطب عرضه کنند چراکه به هر میزان که کاندیداها برنامه اجرایی و عملیاتی داشته و بر روی توانمندی و شایستگی‌های خود تاکید کنند، مخاطب میزان شناخت آنان از جامعه و قانون را درک کرده و در انتخابات حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون همه مردم به این بلوغ سیاسی و فکری رسیده‌اند که عقلانی انتخاب کنند و آینده خود را با پیروی از عقل انتخاب کنند.

خوش خبر با بیان اینکه در تلاشیم تا با تمکین از قانون و رعایت اصل بی طرفی، منافع نظام و شهروندان و ارتقای فرهنگ سیاسی را دنبال کرده و آینده خوبی را ترسیم کنیم، افزود: از کاندیداها، رعایت اخلاق، پرهیز از تخریب، پرهیز از تجاوز به حقوق یکدیگر و رعایت قانون انتخابات خصوصا در حوزه تبلیغات را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا تفکر و فرهنگ سیاسی در کشور تقویت شود و این به رفتار ما بستگی دارد، یادآور شد: یقین داشته باشیم که انتخابی درست و دغدغه مند، آینده خوبی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha