• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400031410759
  • خبرنگار : 71489

جهانگیری: شورای نگهبان مبنا و مستند تصمیم‌گیری درباره من را در اختیار عموم قرار دهد

جهانگیری: شورای نگهبان مبنا و مستند تصمیم‌گیری درباره من را در اختیار عموم قرار دهد

اسحاق جهانگیری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره جفایی که در حق برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، شده‌است، اظهار کرد: از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم ولی هزینه شدن از جایگاه رهبری را به مصلحت نمی‌دانم‌. از شورای محترم نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم ملت قرار دهد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان احراز نشد با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏رهبر معظم انقلاب امروز نسبت به ‎جفا و ظلمی که در جریان عدم احراز صلاحیت بر برخی از ‎نامزدهای ریاست جمهوری شده است، صریحاً تذکر دادند و مطالبه جبران آن کردند. من خود را از مصادیق این جفا و ظلم می‌دانم، اما هیچ اعتراض و تقاضایی نداشته و ندارم.

‏از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم ولی هزینه شدن از  جایگاه رهبری را به مصلحت نمی‌دانم‌. از شورای محترم نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم ملت قرار دهد.»

به گزارش ایسنا، رهبر انقلاب امروز در سخنان خود گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.


شورای نگهبان نیز در پی بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حین بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری و پس از آن، در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها با استناد به بعضی از گزارش‌های نادرست و غیرمستند در مورد برخی داوطلبان محترم و بستگان ایشان نسبت‌های نادرستی داده شده است. شورای نگهبان ضمن تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم نمودن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌های ایشان از کلیه رسانه‌ها موکدا می‌خواهد با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیت‌ها در این شورا و با عنایت به اینکه در بررسی‌ها مجموعه‌ای از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است، از گمانه‌زنی و استناد به امور غیرواقعی و نادرست اجتناب نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۰۰:۴۸

اون همه بلایی که سر مردم اوردی وان همه پولی که به باد دادی کافی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۰۲:۰۵

عجب رویی داری

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۰۲:۱۲

چه آبرو ریزی شده

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۰۴:۵۲

اسحاق، جان من تو کوتاه بیا. پرونده این هشت سال هست، همین کافیه.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۲

شورای نگهبان نمی خواد. عمل کردتان در این ٨ سال برای مردم مشخص شده.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۴

اگه واقعا راس میگی نظر شورای نگهبان رو خودت منتشر کنن نظر شورای نگهبان کتبا به شما ابلاغ شده اگر مردی انتشار کن چرا شورای نگهبان منتشر کنه خودت که صاحب تریبونی

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۸

واقعا حرف مردانه ای زدی خوب موضوع اینه اینها ا.....

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۴۹

خیلی پر رویی به خدا،،،

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۵۰

نیازی به شورای نگهبان نیست مردم خودشون عقل دارن چشم دارن میبینن ....

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۰:۵۲

هر بچه ای هم میدونه،،،،،،دیگه پرونده پسند نمیخواد!!!!! برو از دختر بیچاره وزیر بپرس،از برادرت بپرس،از بچه هاتون که خونشون از بچه های ما قرمز تره بپرس،از خانواده های اعیان و تجملاتیت بپرس از........‌‌‌‌‌..؟!!!!!!!!🤬😡😠🤫🤫🤯🤯🤫🤯🤯..

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۱:۰۳

وقتی بچه های ما میخواد استخدام بشن اگه همسایه پسر حالمون تریاک می‌کشیده ما رد صلاحیت میشدیم،اگه شب آشغالهامونو دم در خونه همسایه میزاشتیم رد صلاحیت میشدیم،شما که ،،،،چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.....

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۲:۲۶

1-ازخود سئوال کنید چند سال دارید 2-در این هشت سال بالاترین تورم ،رکود. یاس و ناامیدی و.....واهانت به مردی که منطقه را نجات داد و هزاران مزیت از این قبیل داشتید حال خودتان به خودتان رای دهید ای اسوه اعتماد بنفس

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۵:۲۲

یکی بگه چرا اینو نمیخوایم.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۷:۰۴

آقای جهانگیری خودتو ناراحت نکن . همون بهتر تایید نشدی. معاونت ریاست جمهوری برای درآوردن پدر مردم کافی هست. ریس جمهور میشدی باز میگفتی مسئولیت نداشتی .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۸:۲۲

مردم علاقه ای ندارند در مورد شما بشنوند ....