• شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400031511058
  • خبرنگار : 71506

حضور محمد درخشان در مسابقات جودوی قهرمانی جهان

حضور محمد درخشان در مسابقات جودوی قهرمانی جهان

رییس سابق فدراسیون جودو جهت حضور در تیم برگزاری مسابقات جهانی جودو به مجارستان رفت.

به گزارش ایسنا، محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو و عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی جودو، جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ وارد مجارستان شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این رقابت ها، قرعه کشی این دوره از مسابقات امروز(شنبه) به صورت آنلاین برگزار شد و جودوکاران از فردا مبارزات خود را آغاز می‌کنند.

در هر روز از پیکارهای این دوره مبارزات یک وزن از مردان و یک وزن از زنان برگزار می شود و در پایان نیز رقابت های میکس تیمی برگزار خواهد شد.

باتوجه به تعلیق ۴ ساله فدراسیون جودوی ایران و ضرورت عقب نماندن جامعه جودوی ایران از جودوی روز جهان، می توان از حضور درخشان در جریان رقابت های جهانی مجارستان به عنوان عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی کمک گرفت و با برگزاری دوره های آموزشی، زمینه انتقال نکات روز جودوی جهان به مربیان، ورزشکاران و داوران ایرانی توسط محمد درخشان عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی را فراهم کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۸:۰۴

سفر بی خطر . بیست ساله برای ارتقای جودوی ایران جهانگردی میکنه خسته نباشه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۱۹:۰۷

این آقا هروقت رئیس فدراسیون بود جودو ایران فقط نفس کشید شما نگاه کنید هرکی رئیس شد به مشکل خورد جز این آقا بالاخره ماه پشت ابر نمیمونه همه چی با گذر زمان معلوم میشه جودو ایران رو نابود کرد با پول بیت المال همه جا میره.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۴:۵۰

اینقدر پررو هست که گفته اگر رییس فدراسیون ایران نباشم ، فدراسیون جودوی ایران حتما به مشکل میخوره .باعث تمامی مشکلات جودوی ایران همین پیرمرده است.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۲۱:۲۸

سفر بی خطر . بیست ساله برای ارتقای جودوی ایران جهانگردی میکنه خسته نباشه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۲۲:۵۴

وقتی فدراسیون جودوی ایران تعلیق است و حتی جودوکاران نوجوان رو از مسابقات محروم کرده اند صدور احکام جهانی رو گرفته اند ، دعوت از محمد درخشان به مسابقات جهانی نشان میدهد کاسه ای زیر نیم کاسه است !

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۵ ۲۳:۰۴

درود بر دکتر درخشان باعث افتخار ی

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۸

دربیست سال گذشته دهها بار دکترا گرفت و تکذیب شد . همون مارکوپولو باشی کافیه .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۶:۰۸

جای فحش نیست وگرنه ...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۲۳:۴۳

در زمان آقای درخشان جودو پیشرفت قابل توجه ای داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۳

خسته نباشی دکتر......... .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۲۱:۲۹

انصافا دکتر درخشان خاری هست در چشم تازه به دوران رسیده ها، باید از وجود درخشان استفاده میشد که نشد، روزهای آتی ماه از پشت ابر بیرون میاد...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۰۳:۲۷

تمامی بدبختی ها ومشکلات امروزه جودو ایران باعث وبانیش درخشان بوده وهست،کسی که باجعل اسنادومدارک وفساد وتبانی و باند وباند بازی جودو ایران رو به خاک سیاه نشاند،درخشان تو فدراسیون جهانی فقط یک کنترل کننده لباس جودوکاران موقع ورود به تاتامی هست وسلام،چیزی که سالها ازنزدیک داریم میبینیم،بقیش دروغ و بلوف الکی هستش،درخشان ودارو دسته خائنش تیشه به ریشه جودو ایران زدند واین درخت تنومند رو از ریشه خشکاندند...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۰۸:۵۸

حراست و سازمانهای نظارتی و امنیتی خوابند ؟ کسی به تخلفات بیست و پنج ساله این پیرمرد و پدرخوانده رسیدگی نمیکنه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۲۳:۴۰

درود بر دکتر محمد درخشان آبروی جودو ایران تا کور شود هر آنکه نتواند دید انشاءالله به زودی با لغو قانون مسخره بازنشستگان مجدداً این عزیز بزرگوار بر مسند مدیریت فدراسیون تکیه زده و خون نویی در رگهای جودو ایران به جریان خواهد افتاد. اونهایی هم که از ایشون انتقاد می کنن، خودشون خوب به یاد دارن که اوج موفقیت جودو ایران در زمان ایشان بود و بس. همیشه آدم های بزرگ دشمنان بزرگی هم دارند.