• شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400031511151

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری:

شرکت نکردن در انتخابات شاد کردن دشمن است

شرکت نکردن در انتخابات شاد کردن دشمن است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت نکردن در انتخابات شاد کردن دشمن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله فیاضی، در مراسم یادبود قیام ۱۵ خرداد که در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات، مشارکت در این صحنه انقلاب اسلامی را، تکلیف دینی و ملی دانست. 

وی عدم شرکت در انتخابات را شاد کردن دشمن دانست و افزود: هر یک از ما در این زمینه وظیفه داریم و باید به تکلیف خود عمل کنیم.

آیت‌الله فیاضی افزود: با تحقیق و تلاش برای شناسایی نامزد اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گناه با ایمان سازگار نیست، بیان کرد: دروغ و تمایل به کفار از جمله گناهانی است که ایمان شخص را زیر سؤال می‌برد.
وی با اشاره به اینکه کسی که سمت کفار برود منافق است، اظهار کرد: نباید کاری را انجام دهیم که دشمنان انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی اسلام را می‌شناسند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پیش از انقلاب نیز به اسلام شناخت پیدا کردند و مطالعاتی دقیق را در این حوزه انجام دادند تا بتوانند راه‌های مبارزه با اسلام را پیدا کنند.
آیت‌الله فیاضی با اشاره به اینکه دانشکده‌های اسلام شناسی در آمریکا و اسرائیل وجود دارد،  تصریح کرد: پس از تحقیقات مختلف که انجام شده و مستندات آن موجود است، ثابت شده اسلام یک دین جهانی است و برای جزئی‌ترین مسائل بشر تا روابط بین الملل برنامه دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha