• یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400031611262
  • خبرنگار : 71560

حدادی: دانشگاه‌ها دارای نقش راهبردی برای هر جامعه رو به پیشرفت هستند

حدادی: دانشگاه‌ها دارای نقش راهبردی برای هر جامعه رو به پیشرفت هستند

یک عضو هیات رییسه فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه به عنوان نهادی که متولی تربیت انسان، اعطای نقش اجتماعی به افراد و تولید سرمایه اجتماعی کشور است دارای نقش راهبردی برای هر جامعه‌ رو به پیشرفتی است.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در این نشست مباحثی مرتبط با کسب رتبه های علمی دانشگاه ها، میزان شهریه دانشگاه ها و حقوق و مزایا، گسترش و توسعه دانشگاه، سایر مسائل مرتبط با دانشجویان و اساتید در جهت ارتقای سطح دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست همفکری و هم‌اندیشی خوبی صورت گرفت. تأثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی کرج در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و مهارت‌آموزی مورد بحث قرار گرفت‌. این دانشگاه در سطح ملی داری رتبه های علمی می باشد که برای توسعه نیازمند حمایت های بیشتر می باشد.

دبیر فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه به عنوان نهادی که متولی تربیت انسان ها، اعطای نقش اجتماعی به افراد و تولید سرمایه اجتماعی کشور است دارای نقش راهبردی برای هر جامعه‌ی رو به پیشرفتی است. تبیین و چینش ساختارهای علمی، اهداف آموزشی و نسبت دانشگاه با عرصه اجتماعی واجد تعیین چارچوب کلی حرکت نخبگانی در جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۴۸

سلام علیکم. بجای لفاظی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی را حل بکنید...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۶ ۱۰:۵۵

این حرف جایی درست است که راهبردهای کلان مسیر برنامه ریزی را ترسیم می‌کنند. شما حقوق و مزایای خودتان را بگیرید.چون کار جدی ای حقیقتا انجام نمی دهید. نمونه دانشگاه آزاد...صدهزار کادر که به ثمن بخس و از سر اضطرار کار می‌کنند! یک میلیون دانشجوی رها شده توسط دولتمردان!و... پس حرافی آزاردهنده است...