• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400031711675
  • منبع : نمایندگی سمنان

برنامه‌های هفت کاندیدای رئیس‌جمهوری در شبکه استانی سمنان +روزشمار برنامه ها

برنامه‌های هفت کاندیدای رئیس‌جمهوری در شبکه استانی سمنان +روزشمار برنامه ها

ایسنا/سمنان هفت کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره رئیس‌جمهوری در شبکه استانی مرکز سمنان به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

برنامه ی گفت‌وگوی کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با مردم استان سمنان از طریق شبکه استانی صدا و سیمای مرکز سمنان و از 19 لغایت 25 خردادماه پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا امسال و برای نخستین‌بار به‌دلیل خطر همه‌گیری کروناویروس و ضرورت پرهیز از تجمعات انسانی، نامزدهای ریاست جمهوری برنامه خاصی به عنوان سفرهای استانی و حضور در جمع هواداران خود در استان‌ها ندارند و از همین‌رو با توجه به اهمیت استان‌ها و ضرورت گفت‌وگوی اختصاصی نامزدهای این دوره با مردم استان‌های مختلف و از جمله مردم استان سمنان، قرار است که کاندیداها یه طور مستقیم از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی استانی به گفت‌وگو با مردم استان بپردازند.

در همین رزاستا و در اولین برنامه سیدابراهیم رئیسی چهارشنبه 19 خرداد راس ساعت 16 و 30 دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در صداوسیما مرکز سمنان می‌پردازد.

همچنین سعید جلیلی دیگر نامزد این دوره روز پنجشنبه 20 خردادماه راس ساعت 16 و 30 به ارائه برنامه های خود در ارتباط با استان سمنان می‌پردازد.

مردم استان سمنان در روز جمعه 21 خردادماه راس ساعت 16 و 30 می‌توانند از طریق شبکه استانی با برنامه‌های عبدالناصر همتی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

شنبه 22 خردادماه نیز محسن مهرعلیزاده دیگر نامزد این دوره راس ساعت 16 و 30 دقیقه به ارائه برنامه های خود برای مردم استان می‌پردازد.

همچنین هم‌استانی‌ها می‌توانند یک شنبه 23 خردادماه راس ساعت 16 و 30 دقیقه از طریق شبکه استانی با برنامه‌های امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
دوشنبه 24 خردادماه راس ساعت 16 و 30 دقیقه علیرضا زاکانی، این امکان را می‌یابد که برنامه های خود را با مردم استان سمنان در میان بگذارد.

همچنین سه‌شنبه 25خردادماه محسن رضایی دیگر کاندیدای این دوره انتخابات راس ساعت 16 و 30 از طریق شبکه مرکز سمنان به ارائه برنامه‌های خود در ارتباط با استان سمنان می‌پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha