• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400031711796
  • خبرنگار : 71234

طرح تغییر ساعت رسمی کشور و سوال از وزیر نفت در دستور هفتگی مجلس

طرح تغییر ساعت رسمی کشور و سوال از وزیر نفت در دستور هفتگی مجلس

بررسی طرح تغییر ساعت رسمی کشور و سوال دو نماینده از وزیر نفت از جمله موارد کاری مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

به گزارش ایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تشکیل می شود.

بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در دستور کار مجلس است.

بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، طرح تغییر ساعت رسمی کشور، طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان، طرح مدیریت تعارض منافع، لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق، لایحه مقاوله نامه بازرسی کار، لایحه تصویب مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی و پروتکل ۲۰۰۲ (۱۳۸۱) مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی، لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و بررسی تقاضای فوریت لایحه تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱) و (۲) ماده(۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز در دستور هفته جاری  قرار دارد.

همچنین سؤالات قندعلی ورناصری نماینده مسجد سلیمان و جلال محمودزاده نماینده مهاباد از وزیر نفت و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی‌ وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور، انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص موارد اعلامی نقض اصول(۷۷) و (۱۲۵) قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاههای اجرایی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از دیگر موارد کاری مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۳۸

چه عجب بالاخره تغییر ساعت بالاخره متوقف می شود

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۴۲

یرگشت ساعت به رول قبل و طبیعی خودش واقعا کار درستیه.نباید در کار طبیعت دست برد.روز طولانی واقعا خسته کنندست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۲:۳۸

نمی دانستم چیزی که در کشور هایه پیشرفته امری ضروریه در کشور ما غیر طبیعی است

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۳:۲۰

کمیسیون امنیت مجلس معافیت دوبرادری را تصویب کند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۴:۴۶

ماشاء الله چقدر طرح داریم ما یا خـــــدا .... کی فکرش رو می کرد .... تغییر ساعت افتضاح بود و از دو سال پیش که دست تغییر ساعت رو برای خودم متوقف کردم حالم خیلی بهتر شده و غذا و خوابم نظم بهتری داشته ، فقط یه وقتهایی نمازم رو زودتر از اذان خوندم و بانک زود یا دیر رسیدم.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۴:۵۵

یکبار دیگه هم در زمان احمدی نژاد ساعت به حالت اول برگشت. دوباره وزیر کشور که پورمحمدی بود اومد گفت کار کارشناسی شده که برق بیشتر مصرف میشه. چرا ساعت عوض کردین؟ باز دویست تا نماینده. ساعت تغییر دادند. الان باز دویست نماینده مخان ساعت عوض کنند. این داستان ادامه دارد . . .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۶:۲۱

از روزی که ساعت و ارزش افزوده وارد ایران شد همه چی بهم ریخت. ساعت بیولوژیک همه نابود و اعصابها خورد و نا و توان برای کار نابود شد اگه دست اون مسولین بود دلشون میخاست جای خورشید و ماه را عوض کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۶:۳۷

باسلام. اگرمجلس ساعت رسمی رابه حالت عادی بر گرداند. استرس مردم روی ساعت قدیم و جدیدحل می‌شود. چون این تغییر ساعت هیچگونه سودی برای کشور نداشته. با تشکر.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۷:۰۹

بحث تغییرساعت واقعا جنگ اعصاب شده برای مردم اگرازمردم هم نظرخواهی کنیدخواهیددیدبیشتراز90درصدمردم خواستار تغییرساعت دراول بهرواخرشهریورنیستند خداپدرتان رابیامرزد تمام کنیدابن تغییرساعت را

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۷:۱۲

ساعت درطول سال تغییرنکندبهترست مخصوصا"درمناطق غربی کشورمشکلات زیادمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۰:۵۸

طرح تصویب تبدیل وضع نیروهای قراردادی هم به امید خدا در دستور کار قرار داده شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۱:۳۶

سلام وقت بخیر .. یکسان سازی ساعت در تمام سال از بهترین و زیباترین کاری هستش که مسئولان اگر بتوانند انجام دهند، قرار بود در ماه رمضان تغییر ساعت انجام پذیرد متاسفانه این امر محقق نکردید و تاکنون فقط خبر آن در سایت ها مشاهده میکنیم این داستان سر درازی دارد ..

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۹:۱۶

تغییر ساعت مستقیما روی روح و روان آدم تاثیر میگذاره.توی اکثر کشورهای پیشرفته اینکار به خاطر آثار زیانبارش منسوخ شده.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۷:۰۱

چند تا از اون کشورهای پیشرفته را نام ببر

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۰:۰۹

خیلی خوب میشه اگه ساعت ها رو دستکاری نکنن. یه طرحی هم واسه تبدیل وضعیت ما نیروهای شرکتی شاغل در بانک سپه و سایر نهادهای دولتی وتبدیل وضعیت کارکنان قراردادی بیمارستان‌ها که واقعا زحمت میکشن باید بکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۰:۵۳

بالاخره مجلسی ها از خواب بیدار میشن یا نه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۰:۵۹

گیر یک مشت آدم احساسی افتادیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۱:۴۹

هرکه امد عمارتی نو ساخت و.......

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۲:۰۶

از دست این تغییر ساعت دچار مشکلات روحی و روانی شدیم . تورخدا فکری کنین و زمان واقعی رو برای مردم قرار بدید . متشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۲:۱۴

واقعا چرا در کار خدا دخالت میکنید وساعت رو تغییر میدید؟!!!!!!خهخخههخههههخههخخ!!!برید ببینید کیا سال۵۵ باهمین بهانه با تغییر ساعت مخالفت کردند؟!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۲:۲۶

ساعت رسمی کشور از اول تیر 1400 ثابت شود ثبات ساعت رسمی کشور آرزوی همه ایرانیان می باشد تغییر ساعت در ایران دیگر مثمرثمر نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۳:۰۰

واقعا این تغییر ساعت رو باید متوقف کنن یعنی چی بیخودی ساعتها رو می کشن عقب و جلو؟!!!!!! دست نبرید در طبیعت. ساعت بیولوژیک بدنها میریزه به هم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۳:۳۹

ما که امسال اصلاً ساعت رو تغییر ندادیم مثل قبل از فروردینه ، از بس با تغییر ساعت اعصابمون داغون میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۲۳:۵۷

درباره اختیاری شدن خدمت برنامه ایی ندارم!!!!؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۰۱:۱۷

ساعت تابستانی در همه کشورها یک ساعت جلو کشیده می شود، چرا مجلس بار دیگری از دوش مردم برنمی دارد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۰۱:۲۰

با درایتی که نمایندگان محترم مجلس شورای دارند امیدواریم ان شاءالله این قانون منسوخ تغییر ساعت را لغو وبرای همیشه ساعت رسمی این مملکت ثابت ، و همچنین باعث شود آرامش روانی جامعه اعاده و تثبیت گردد.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۳:۰۴

سلام لطفا ساعت را به زمان سابق برکردانید افسردگی پیدا کردیم این واقعاً مسخره شدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۶:۳۷

باسلام اگر ساعت به همان روال قبل برگرده خیلی بهتره و مردم رو از سردرگمی خلاص میشن و دیگه به قول بعضی ها قدیم و جدید نمیکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۶:۵۴

این ساعت درست کنید چون کاری ندار وزحمت زیاد نمیخواد حالا تا بقیه زحمتها

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۹:۰۲

یکی از کاارهای مهم مجلس ایران شده تغییر ساعت رسمی کشور یکی تغییر را تصویب میکند بعدی اصلاح آیا مملکت قانون دیگری لازم ندارد؟