• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400031712408
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارد

دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارد

ایسنا/خوزستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب دولتی انقلابی هراس دارد، گفت: استراتژی امروز دشمن ناامید کردن مردم و روی کار آوردن دولتی غرب‌گرا است اما این انقلاب همچنان راه خود را ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در همایش روشنگری بسیج اقشار و متخصصین سپاه خوزستان که امروز ۱۷ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف تمام انقلاب‌های دنیا، با ظهور خود دیری نپایید که دنیای شرق را در هم ریخت و تمام تئوری‌ها، تهدیدها و تلاش‌های دنیای استکبار را با بن‌بست مواجه کرد و تاکنون تمام سیاست‌های دشمنان در مقابل این انقلاب شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است با تبلیغات خود در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و تمام هدف آنها این است که مشروعیت نظام را با حضور حداقلی زیر سوال ببرد و به خیال خام خود تیر خلاص به جمهوری اسلامی بزنند.

رستگار با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب دولتی انقلابی هراس دارد، عنوان کرد: استراتژی امروز دشمن ناامید کردن مردم و روی کار آوردن دولتی غرب‌گرا است اما این انقلاب همچنان راه خود را ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: در این ۴۳ سال هر کجا ولی فقیه انقلابی بوده و مردم به وظایف انقلابی خود عمل کردند دشمن عقب مانده و هر کجا پرچم انقلابی بلند بوده دشمن را زمین زده و خار کرده ولی هر کجا لیبرال‌ها بودند دشمن توانسته تنفسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما در تلاش برای فروپاشی غرب هستیم، گفت: تشیع همچون یک پرنده با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است که بال سرخ آن عاشورایی که او را سازش‌ناپذیر کرده و بال سبز آن انتظار است که او را امیدوار کرده و این پرنده زرهی دارد به نام ولایت فقیه که او را شکست‌ناپذیر و فناناپذیر کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha