• سه‌شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400031812946
  • خبرنگار : 50189

زاهدی خطاب به مردم:

با مشارکت حداکثری در انتخابات جرات رجزخوانی را از دشمن بگیرید

با مشارکت حداکثری در انتخابات جرات رجزخوانی را از دشمن بگیرید

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: با مشارکت مردم اقتدار دفاعی ما در منطقه به مراتب بالاتر می رود و دشمن می داند کوچکترین حرکتی انجام دهد، نیروهای مسلح و رهبری با پشتوانه مردم با قدرت پاسخشان را خواهند داد و این امنیت برای ما ایجاد می کند و دشمن دیگر جرات رجزخوانی برای ما را ندارند.

دکتر"محمدمهدی زاهدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری از مولفه‌های مهم در نظریه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی از تاثیر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای در مجامع بین المللی سخن به میان آورد و بیان کرد: این امر باعث می شود که ما در محافل بین المللی قوی ظاهر شویم و باید مدنظرداشت که بیگانگان به دنبال زیر سوال بردن مشروعیت نظام هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمنان مشارکت کم مردم در انتخابات را به معنای عدم مقبولیت نظام در بین مردم تعبیر می کنند، اما براساس مصاحبه ها و نظرسنجی های صورت گرفته خیلی ها از عملکرد دولتمردان عصبانی و ناراحت هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت نتوانسته معیشت و اقتصاد مردم را حل کند و مردم از این موضوع ناراحت هستند و دشمن قصد دارد این را به حساب نظام بگذارد. بنابراین مردم با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهن دشمنان و بدخواهان نظام بزنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: وقتی مردم سالاری را به صورت کامل به ظهور برسانیم حتما ما در محافل سیاسی و اقتصادی قوی ظاهر می شویم تا در منطقه هیچ معادله ای بدون نظر ایران حل نشود.

وی افزود: با مشارکت حداکثری، در محافل بین المللی مثل سازمان ملل، شورای امنیت و ... نیز جایگاه ویژه ای خواهیم داشت و به راحتی بر علیه ما قطعنامه صادر نمی کنند. همچنین در موضوع برجام و حذف تحریم ها ما قوی ظاهر می شویم و این امر باعث می شود که مشکلات بانک مرکزی به راحتی حل شود و برای آزاد شدن پول های بلوکه شده ما در کشورهای دیگر برنامه ریزی شود که این امر در اقتصاد کشور تاثیر مثبتی دارد.

زاهدی از دیگر تاثیرات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سخن به میان آورد و اظهار کرد: اقتدار دفاعی ما در منطقه به مراتب بالاتر می رود و دشمن می داند کوچکترین حرکتی انجام دهد نیروهای مسلح و رهبری با پشتوانه مردم با قدرت پاسخشان را خواهند داد و این امنیت برای ما ایجاد می کند و دشمن دیگر جرات رجزخوانی برای ما را ندارند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در معیشت مردم نیز تاثیرگذار است، تصریح کرد: مردم گوش به یاوه گویی های دشمنان نکنند.

زاهدی به اثرات مشارکت حداکثری در مسائل داخلی کشور اشاره کرد و افزود: وقتی دولتی با رای اکثریت مردم روی کار بیاید، با پشتوانه مردم وزار و دولتمردان قوی انتخاب می کند و مردم از آنها انتظار کارآمدی دارند و دولتمردان از حالت رخوت و رکود بیرون می آیند و در داخل کشور تحولی ایجاد می کنند و اثرات آن در زندگی مردم ملموس خواهد بود.

وی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در سرنوشت کشور بسیار مهم دانست و عنوان کرد: انتظار داریم مردم پای صندوق اخذ رای بروند و با بصیرت اصلح ترین را انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha