• سه‌شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400031812979

مسئول ستاد ائتلاف شورای متخصصین انقلابی شیراز:

فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری یک وظیفه است

فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری یک وظیفه است

ایسنا/فارس مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف متخصصین انقلابی شیراز، با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد، تاکید کرد که ایجاد فضا و بستر مشارکت گسترده واجدان شرایط برای حضور در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست.

سید محسن معین سه‌شنبه ١٨ خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: انتخابات‌های بزرگ پی در پی در کشور ما نشان از حاکمیت مردم سالاری دینی داشته و به مثابه سدی در برابر هجمه‌های معاندین و دشمنان بوده است.

او با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف شورای متخصصین انقلابی، گفت: این ائتلاف با هدف حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین معرفی ۱۳ چهره دارای تجربه، تخصص، تعهد و کارآمد برای انتخابات ششمین دوره شورای شیراز، تشکیل شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف متخصصین انقلابی شیراز، با بیان اینکه برخورداری از سلامت نفس و تجربه و توان اجرایی شروط مهم عضویت در شورای شهر است، خاطرنشان کرد: این ائتلاف در انتخاب گزینه‌های مدنظر خود برای شورای شیراز، ترکیبی از نیروهای متخصص و متعهد و سالم دارای تجربه و جوان را معرفی می‌کند.

معین با اشاره به استفاده از نظرات افراد و گروه‌های مختلف برای انتخاب اعضای حاضر در لیست این ائتلاف، گفت: این ائتلاف نسبت به شیراز حساسیت دارد گفت: هشت چهره حاضر در لیست این ائتلاف از افراد مجرب متخصص و پنج نفر نیز افراد جوان متخصص و متعهد، هستند.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید براینکه نظر این ائتلاف، در صورت موفقیت در انتخابات شورای شیراز، تغییرات اتوبوسی نیست، تاکید کرد که استفاده مناسب از نیروهای توانمند موجود در شهرداری برای مدیریت شهر، هنر است.

معین با بیان اینکه ائتلاف یاد شده با هدف ادای دین به شهر و شهروندان شیراز پا به عرصه گذاشته است، گفت: اعتقاد داریم که نباید برای رسیدن به هدف از هر ابزاری استفاده کرد و اخلاق را زیرپا گذاشت؛ لذا در مقابل انتقادها، اهانت‌ها و نقدهای تند و گاه مغرضانه، لبخند می‌زنیم و عفو می‌کنیم.

مسئول ائتلاف شورای متخصصین انقلابی شیراز گفت: محمدحسن اسدی، محمودرضا طالبان، رضا محمدیان، حسن صفایی، محمدرضا هاجری، محمد فرخ‌زاده، حمیدرضا ناصری، محسن هادیان، ابراهیم بیرقی‌پناه، امیرسجاد عابدی، سعیده قادری، منظر روزیطلب و محمدرضا ذوالانوار در لیست این ائتلاف برای ششمین دوره انتخابات شورای شیراز قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha