• سه‌شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400031813127

رئیس فدراسیون تنیس:

انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم

انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم

ایسنا/قم رئیس فدراسیون تنیس گفت: با تلاش و همت هیات و مدیر کل ورزش و جوانان قم و با افتتاح 9 زیر ساخت برای تنیس در استان ، شاهد انقلاب زیر ساختی بزرگی در قم خواهیم بود.

رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، در مجمع سالیانه هیات تنیس که با حضور رئیس فدراسیون تنیس به صورت وبینار برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به زیر ساخت های مناسبی که در استان قم وجود دارد و همچنین نزدیکی به پایتخت، شرایط مطلوبی را برای رشد و توسعه این رشته در قم را فراهم ساخته که موجب شده با استفاده از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری، شاهد موفقیت ها و توفیقات این رشته در استان به خصوص در رده های پایه را خواهیم بود.
منعم در راستای حمایت از هیات های ورزشی بیان کرد: هیات تنیس استان مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان بوده و خواهد بود که با توجه به زیر ساخت های موجود در استان، آمادگی برگزاری اردوی های تیم ملی و برنامه های کشوری را خواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش های مهم کشور از جمله ورزش، خوشبختانه شاهد رشد و توسعه رشته تنیس در کشور و استان به لطف اقدامات ونظارت موثر رئیس فدراسیون بوده ایم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: به زودی اقدامات موثری در خصوص گسترش این رشته در بخش ها و شهرستان های تازه تاسیس را شاهد خواهیم بود.
منعم خاطر نشان کرد: به روز نمودن سطح علمی  مربیان و داوران می‌تواند شرایط را برای رشد کمی و کیفیت این رشته در استان را فراهم سازد و هیات تنیس، برگزاری کارگاه های دانش افزایی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای توسعه و پیشبرد این رشته، می‌بایست در دستور کار خود قرار دهد.
رئیس فدراسیون تنیس با توجه به وجود زیر ساخت های بسیار مناسب تنیس در استان اظهار کرد: با توجه به تلاش مدیر کل ورزش و جوانان و تلاش هیات تنیس قم با افتتاح 9 زیر ساخت برای تنیس، شاهد انقلاب زیر ساختی بزرگی در قم خواهیم بود که می‌تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، اقدامات مناسبی در خصوص میزبانی رویداد های بزرگ این رشته برای استان قم رقم زد.
عزیزی بیان کرد: حضورساره حسنی در راس هیات میتواند موقعیت مناسبی به خصوص در بخش بانوان برای این رشته در استان فراهم سازد و امید است شاهد رشد تنیس استان در بخش بانوان باشیم.
وی افزود: فدراسیون با تمامی درخواست های  هیات استان قم موافقت خود را اعلام می دارد و امید است با همکاری اداره ورزش و جوانان قم، با برگزاری مسابقات itf شاهد رشد کمی و کیفی  تنیس در قم باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha