• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400031913541
  • خبرنگار : 71588

جهاد اسلامی فلسطین: دولت‌های پیاپی آمریکا دو روی یک سکه هستند

جهاد اسلامی فلسطین: دولت‌های پیاپی آمریکا دو روی یک سکه هستند

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات وزیر خارجه آمریکا که گفته بود "اسرائیل حق دفاع از خودش را دارد"، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، احمد مدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگویی مطبوعاتی خاطر نشان کرد، دولت‌های پیاپی آمریکا، جمهوری‌خواه یا دموکراتیک، دو روی یک سکه هستند و سیاست حمایت بی پایان و بدون حد و مرز از دولت اشغالگر تغییر نخواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: دولت آمریکا اصرار دارد که از دشمن صهیونیستی کاملاً جانبداری کند و در صف دشمنان ملت فلسطین و آرزوهای دستیابی آنها به آزادی و بازگشت به سرزمین خود بایستند و این اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا مشارکت با دشمن صهیونیستی در ارتکاب جنایت‌هایش که علیه کودکان، زنان، اراضی و مقدسات ما متوقف نشده است را نشان می‌دهد.

احمد المدلل همچنین تصریح کرد، دولت آمریکا با تجهیز کردن دشمن صهیونیستی به هواپیماهای «اف ۳۵» از آن حمایت می‌کند که باعث تخریب برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی و به شهادت رسیدن کودکان، زنان و معلولان شده است.

رهبر جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت، دروغ آمریکا و ادعای آن درباره آزادی، دموکراسی و دفاع از بشریت امروز با مشارکت واقعی در کشتار و آوارگی ملت فلسطین، یمن، سوریه، عراق و لیبی به وضوح آشکار شد و نمی‌توان گفت که دولت آمریکا در مسائل مربوط به آزادی جهانی و در رأس آن مسأله فلسطین شفاف است.

المدلل ادامه داد، آمریکا با این اظهارات وزیر خارجه‌اش در مقابل تمامی ملت‌ها (به ویژه ملت آمریکا) ایستاد که با برپایی تظاهرات میلیونی از حق فلسطین و مظلومیت فلسطینیان در نبرد «شمشیر قدس» حمایت کرده و مخالفت خود را با حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

وی در پایان تاکید کرد، این اظهارات جانبدارانه از رژیم غاصب هرگز مقاومت فلسطین را از ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی باز نخواهد داشت و ستون‌ها و ارکان آن را به لرزه درخواهد آورد تا از اراضی و مقدسات ما طرد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha