• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400031913804
  • خبرنگار : 30054

نصب جک درب برقی، کرکره برقی، دزدگیر اماکن، راهبند برقی

نصب جک درب برقی، کرکره برقی، دزدگیر اماکن، راهبند برقی

در ابتدا لازم است تا با چگونگی نصب این محصولات آشنا شده و در خلال مطلب به نکات مورد نیاز که باید توسط نصاب رعایت گردند بپردازیم. پیش از انجام هرگونه اقدامی برای نصب نیاز است تا ابزار و تجهیزات مورد نیاز را فراهم نموده و در دسترس قرار دهید. این ابزار شامل مواردی مانند مته در سایزهای مختلف، دستگاه جوش و برش، انواع آچارها، فازمتر، گیره، گونیا، چکش، پیچ گوشتی در سایزهای مختلف و غیره می باشند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن صنعت، شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بدلیل پوسیدگی درب آهنی پارکینگ، افزایش فضای داخلی پارکینگ جهت دور زدن خودرو و… تصمیم گرفته باشید که درب آهنی فعلی را جدا نموده و بجای آن کرکره برقی نصب نمایید. اکثر افراد در این هنگام نگران وضعیت چهارچوب فعلی درب هستند و بیان می نمایند اگر بخواهند چهار چوب را به کلی از دیوار خارج کنند نیاز است که دیوارهای اطراف آن تخریب شود و بعد از نصب کرکره برقی دوباره نما کار شود که هزینه آن خیلی زیاد است. ولی در عمل اصلا این چنین نیست و هیچ نیازی به دست زدن به چهارچوب درب نیست. فقط کافی است لنگه های درب از روی چهار چوب برداشته شود و سپس لولاها بریده شوند. چهار چوب در جای خودش باقی می ماند بدون اینکه دیوار و سنگهای نما تخریب شوند. اتفاقاً شاسی نصب کرکره برقی دقیقاً پشت و یا جلوی همین چهار چوب نصب می شود و بودن این چهار چوب به استحکام شاسی کرکره برقی کمک می نماید.

 قیمت نصب کرکره برقی نیز به عواملی چون وزن و اندازه کرکره بستگی خواهد داشت، ممکن است نحوه محاسبه قیمت نصب یک شرکت با شرکت دیگری متفاوت باشد، اما به طور معمول این عمل نرخ یکسانی خواهد داشت طی سال های گذشته استفاده از کرکره های برقی به دلیل سهولت در استفاده، امنیت بالا و همچنین مناسب بودن قیمت درب کرکره ای افزایش چشمگیری داشته و این درب ها طرفداران زیادی دارند.

نصب جک برقی

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگی اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. جک پارکینگی وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را افزایش می‌دهد. جک پارکینگ برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است.

نصب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن اعلام سرقت وسیله ای است که ورود غیرمجاز به منطقه تحت نظارت خود را به وسیله انواع سنسور خود تشخیص می دهد. دزدگیر اماکن یا دزدگیر منزل سپس با ارسال پیام به پنل مرکزی به طرق مختلفی مانند آژیر، ارسال پیام، تماس و … اعلام خطر می­ کند. دزدگیرهای سیم کارتی، تلفن ثابت، بدون تلفن کننده از انواع دزدگیرهای اماکن هستند. برندهای معتبر دزدگیرهای اماکن مکسرون، سایلکس، GMK، فیروال و … هستند. شرکت فیدار پردازش خاورمیانه برندهای دزدگیر اماکن را در وب سایت خود با قیمتی رقابتی عرضه می کند.انواع دزدگیر اماکن ایمن صنعت، بر اساس همین تجربیات و بازخوردهای مشتریان از محصولات مختلف موجود در بازار، توسط گروه حفاظتی امنیتی ایمن صنعت، ﭘﯿﺸﺮو در اﻧﻮاع دزدﮔﯿﺮﻫﺎی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ و ﺗﻠﻔﻦ‌ﮐﻨﻨﺪه طراحی و تولید شده است. حتی اگر شما قبلاً اقدام به تهیه سیستم حفاظتی دزدگیر اماکن کرده‌اید اما قابلیت برقراری تماس را ندارد، می‌توانید تنها با تهیه یک دستگاه تلفن‌کننده، آن را به میزان زیادی تکمیل‌تر و کارآمدتر کنید.

نصب راهبند برقی

یکی از موانع امنیتی که می‌توان به آن اشاره کرد، راهبندها هستند. همانطور که از نام آن مشخص است، راه بند یک وسیله امنیتی برای بستن ورودی و خروجی مکان های مختلف می باشد که برای حفاظت از امنیت و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، راهبندها را می‌توان از بتن، فولاد ضدزنگ، پلاستیک و یا مواد آهنی ساخت و در اندازه‌های مختلف ارائه داد. از لحاظ قیمت نیز متفاوت هستند. در بیشتر موارد میزان نیاز امنیتی شما نوع  راهبند برقی را که نصب خواهید کرد  تعیین می‌کند. راه بندها انواع مختلفی دارند که متداولترین آنها راه بندهایی که قابل جابجایی، جمع شدن، اتومات و ثابت هستند. راهبردها مانند حصاری هستند که برای ورود و خروج انواع مکان ها مانند مجتمع‌ها، پارکینگ های عمومی، خصوصی، بیمارستان ها، مدارس، مراکز خرید و غیره به منظور محافظت و دفاع از اموال و اشخاص و کاهش ترافیک در محدوده استفاده می‌شود. شما بر اساس نیاز خود راهبند را تهیه می‌کند که ممکن است دستی وخودکار بوده باشد، یا انواع، زنجیری، بومی، ستونی، زیگزاگ و غیره باشند. راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسیله نقلیه را کنترل کرد. راهبند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاههای کنترل تردد نیز متصل گردد. البته این محصول از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدلهای بولارد و زنجیری قرار دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha