• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400031913810
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

فرماندار شهرستان بندرعباس:

رقابت ۱۳۶ داوطلب در انتخابات شورای شهر بندرعباس/خط قرمز فرمانداری قانون است

رقابت ۱۳۶ داوطلب در انتخابات شورای شهر بندرعباس/خط قرمز فرمانداری قانون است

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه نباید با وعده های تهی مردم را فریب داد و با عدم تحقق آن سبب دلسردی مردم شد، خاطرنشان کرد: خطر قرمز فرمانداری بندرعباس قانون است و غیر از قانون هیچ موردی را مورد ملاک قرار نمی دهیم.

عزیزاله کناری در حاشیه نشست توجیهی با داوطلبین شورای اسلامی شهر بندرعباس، در گفت و گو با ایسنا، افزود: این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات گذشته تفاوت دارد و آن هم عجین شدن با دوران شیوع کروناست.

وی با بیان اینکه باید سلامت و حفظ جامعه در برابر ویروس کرونا را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: دیگر مثل قبل نمی توان تجمع و جلسات پرتعداد در فضای بسته برگزار کرد و باید داوطلبین از این موضوع پرهیز کنند زیرا سلامت جامعه را باید در اولویت قرار دهیم هرچند باید زمینه پرشور انتخابات را فراهم کنیم.

کناری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی وضعیت کشور است، خاطرنشان کرد: نباید با سیاه نمایی و جلوه دادن مشکلات و عدم اشاره به خدمات انجام شده سبب دلسردی مردم می شود.

وی با بیان اینکه باید قانون برای همه یک جور اعمال شود و تمامی حرکات و رفتار نامزدهای انتخاباتی رصد می شود، اضافه کرد: به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم و باید اصول امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت سالم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه داوطلبین باید بدانند شورای شهر چه جایگاهی است و بر قوانین و وظایفشان اشراف داشته باشند، اظهار کرد: باید داوطلبین در فرصت تبلیغات تفکر و دیدگاه خود را عرضه کنند و مردم با انتخاب آگاهانه تصمیم بگیرند به کدام تفکر و برنامه رأی خواهند داد.

وی ادامه داد: همه مشکلات قرار نیست یک شبه حل شود که برخی با سیاه نمایی مشکلات، دروازه خوشبختی را در حضور خودشان در راس امور می بینند.

کناری با بیان اینکه نباید با وعده های تهی مردم را فریب داد و با عدم تحقق آن سبب دلسردی مردم شد، خاطرنشان کرد: خط قرمز فرمانداری بندرعباس قانون است و غیر از قانون هیچ موردی را مورد ملاک قرار نمی دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بندرعباس در مجموع ۲۲۲ شعبه شهری انتخابات مستقر است، اظهار کرد: در مجمع نیز ۱۷۹ نامزد شهری در ۶ شهر شامل بندرعباس، هرمز، تازیان، فین، قلعه قاضی و تخت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر نیز با یکدیگر رقابت دارند.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه ۱۳۶ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با یکدیگر رقابت می پردازند، اضافه کرد: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد نیز به صورت الکترونیکی در شهر بندرعباس برگزار می شود و شمارش آرا نیز به صورت سیستمی انجام می شود.

وی در پایان گفت: در هر شعبه حداقل ۲ صندوق و حداکثر ۵ صندوق الکترونیکی مستقر است و در هر شعبه ۲۰ نفر عوامل اجرایی حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha