• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400031913900
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی خبرداد

ارائه طرح نسخه سبز و خدمات ویژه به سالمندان و بیماران خاص

ارائه طرح نسخه سبز و خدمات ویژه به سالمندان و بیماران خاص

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از ارائه طرح نسخه سبز ویژه سالمندان و بیماران خاص به صورت پایلوت در استان اصفهان خبر داد.

احمد باقری مقدم، امروز (چهارشنبه -۱۹ خردادماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پی در پی اماکن ورزشی و افت بخش‌های درآمدزای هیئت، بیشترین فعالیت را در زمینه ویروس کرونا متمرکز کردیم.

وی افزود: برای نخستین بار گشت سیار بازرسی اماکن ورزشی برای نظارت بر اماکن ورزشی راه اندازی شد و این موضوع موجب شد کمترین عوارض کرونا را در حوزه ورزش داشته باشیم. همچنین به انجام تست‌های PCR کمک کردیم و در اطلاع رسانی های به موقع به کمک رسانه های استان آمدیم. تهیه بسته ها و برگزاری ۴۰ کلاس آموزشی که ۱۳ کلاس به صورت حضوری با رعایت پروتکل ها بود و مابقی آنلاین بوده، از جمله فعالیت های هیئت در سال گذشته است. 

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، تصریح کرد: ۳۲۰۱ مورد بازرسی داشتیم که ۱۱۱۸ مورد بازرسی ثبت شده در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۵۵۷ مورد بازرسی های خاص داشتیم و مابقی بازرسی ها به شکل اولیه، ثانویه و ادواری بود که ۲۸۱ مورد اخطار کتبی و ارسال پیامک داشتیم و از این تعداد نیز ۴۹ مورد درخواست پلمب آنها را به اداره کل ورزش و جوانان ارسال داشتیم.

 طرح نسخه سبز  ویژه سالمندان و بیماران خاص 

وی با اشاره به ظرفیت بسیار آکادمی علوم لوافان، گفت: قرار بود در سال گذشته طرح نسخه سبز که مربوط به سالمندان و بیماران خاص راه اندازی کنیم که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و امیدوارم بتوانیم امسال به صورت پایلوت به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در طرح حمایت از ورزش قهرمانی در صدد تشکیل پرونده های سلامت قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای استان، انجام معاینات و تست هایی که برای آن‌ها ضروری است هستیم.
در ادامه نیز خزانه دار استان به ارائه گزارش مالی سالانه هیئت پرداخت.

این مجمع با حضور غلامرضا نوروزی- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر اشکانی رئیس امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی، سید محمدطباطبایی- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون امور توسعه اداره کل ورزش و جوانان، نرگس قدوسی- معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع و رسانه ها در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha