• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400031914083
  • خبرنگار : 30054

برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی چه باید کرد؟

برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی چه باید کرد؟

در حال حاضر رپورتاژآگهی یکی از پرمتقاضی ترین فعالیت‌ها در فضای مجازی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، نوشتن متن بر اساس سئو نیز شامل نوشتن محتوا به نحوی که با توجه به کیفیت و سطح مقاله در نتایج جستجو در رتبه بندی بالایی قرار بگیرد است. نگارش یک رپورتاژ آگهی خوب و جذاب، نه تنها می‌تواند رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بالا ببرد، بلکه می‌تواند رتبه سایت شما را در الکسا نیز بالا ببرد. این نکته نباید فراموش شود که اگر متن رپرتاژ آگهی از جذابیت کافی برخوردار باشد، سبب می‌شود مخاطبان آن را به اشتراک بگذارند. هرچه این اتفاق بیشتر رخ دهد، کسب و کار شما در اینترنت بیشتر دیده خواهد شد. در ادامه به ارائه ویژگی‌های متن‌های باکیفیت از نگاه کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا می‌پردازیم.

توجه به حجم مقاله و تعداد کلمات

حجم مقاله باید در حدی باشد که بتوانیم کلمات کلیدی آن را به طور یکنواخت در سطح مقاله توزیع کنیم. تعداد کلمات در مقاله نباید از ۲۵۰ کلمه کمتر باشد. استانداردترین حالت، مقاله‌ای با تعداد هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار کلمه است.

به کاربردن کلیدواژه های مناسب

از جمله اشتباهات رایجی که در انتشار رپرتاژآگهی صورت می‌گیرد، این است که از کلیدواژه‌ها برای ایجاد بک لینک به درستی و کارشناسانه استفاده نمی‌شود. این امر سبب گمراه شدن خواننده می‌شود. یکی از کارشناسان سئو در این‌ باره می‌گوید که مخاطبان شما به کیفیت و ارزش متن‌های شما امتیاز خواهند داد نه صرفا کلیدواژه‌هایی که به کار می‌برید.

عدم استفاده از تیترهای کلی و کلیشه ای

بهتر است تیتر مقاله را به گونه‌ای انتخاب کنید که برای مخاطب جذاب و همچنین مرتبط با موضوع باشد. به عنوان مثال اگر متنی درباره قرص‌های رژیمی می‌نویسید هرگز از عنوان قرص‌های رژیمی استفاده نکنید. زیرا این عنوان بسیار کلی است و سبب پایین آمدن شانس شما برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو می‌شود. می‌توان عنوان ظهور قرص‌های رژیمی برای خانم‌ها را انتخاب کرد. از طرف دیگر اگر عنوان بسیار غیرمعمولی را برای متن خود انتخاب کنید شانس شما برای انتخاب به عنوان واژه مورد جستجو از سوی مخاطب بسیار پایین می‌آید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بربیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha