• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400031914266
  • خبرنگار : 50176

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود

اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: احزاب استان با هر سلیقه ای در کنار هم برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو تلاش کنند؛ اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود.

محمود ثمینی امروز در جلسه هم‌اندیشی با احزاب سراسر استان که با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد، تصریح کرد: روز  ۲۸ خرداد ماه جاری کشور شاهد برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است که در لرستان انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه امروز به واسطه قرار گرفتن در آستانه ۲۸ خرداد ماه و انتخابات مهم این روز، با هدف مشارکت افزایی برگزار شد که با تأکید همه احزاب بر حضور پرشور و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رأی همراه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین می‌شود، ادامه داد: در شرایط حساس کنونی اقتدار نظام مهمترین اولویت است و احزاب استان با هر سلیقه‌ای در کنار هم برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو تلاش کنند.

ثمینی تصریح کرد: هیچگاه در کشور ناهنجاری‌ها مورد قبول نبوده و این نظام همواره مورد حمایت قاطبه مردم قرار گرفته است زیرا پایداری امنیت علیرغم تمامی مشکلات، برای مردم در اولویت است.

معاون استاندار لرستان افزود: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا از ساعت ۷ صبح روز بیستم خرداد ماه طبق دستورالعمل ابلاغی آغاز می‌شود و تا ۷ صبح روز ۲۷ خرداد ماه و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب تعریف شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha