• پنجشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400032014473
  • خبرنگار : 50163

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور حداکثری، راهبرد انتخابات است

حضور حداکثری، راهبرد انتخابات است

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهم‌ترین راهبرد انتخابات، حضور حداکثری به شمار می‌رود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۲۰ خردادماه) در آیین گردهمایی روشنگری در انتخابات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، اظهار کرد: ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای قرآن، وطن و امنیت ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، به همین خاطر آسایش و آرامش جامعه مدیون خون شهدا است.

وی به روشنگری در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت که اگر این نشود، آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

طهماسبی به ظرفیت‌های بالای زنجان در همه حوزه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در استان زنجان پتانسیل‌های قابل توجهی داریم که اگر هم‌افزایی انجام شود، بسیاری از مشکلات مناطق دورافتاده در روستاها، از جمله آب آشامیدنی و کشاورزی مرتفع می‌شود.

وی با پرداختن به این مسئله که با حضور مردم اقدامات عمرانی قابل توجهی در مناطق روستایی انجام شده است، اضافه کرد: اگر مسائل مختلف کنار گذاشته شود، ظرفیت‌های موجود در استان به بالفعل می‌رسد، زیرا هر جایی هم‌افزایی بوده، برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیش رفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این مطلب که زمانی که ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گیرد و متصل به هم شود، بسیاری از مشکلات در استان رفع خواهد شد، ادامه داد: این فعالیت‌ها روحیه جهادی می‌طلبد و در کنار آن باید منیت‌ها نیز کنار گذاشته شود.

وی با تاکید بر این مطلب که در حوزه کارهای روشنگری باید سلامت، امنیت و رقابت انتخابات، حضور حداکثری، مشارکت و انتخاب اصلح محقق شود، عنوان کرد: مهم‌ترین راهبرد انتخابات، حضور حداکثری مردم در این‌ امر حساس است، زیرا مشارکت‌ مردم در انتخابات امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن از توان‌ دفاعی بالاتر است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات شرط لازم اما شرط کافی انتخاب اصلح است، در این چند روزه باید تحقیق کرده و کاندیدای اصلح را به مدت چهار سال انتخاب کنیم، گفت: در شأن ایرانیان نیست که شناسنامه‌اش بدون مهر انتخابات باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha