• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032215524
  • خبرنگار : 30054

در اینجا دو هفته آموزش ببینید و بعد وارد بازار کار شوید

در اینجا دو هفته آموزش ببینید و بعد وارد بازار کار شوید
ورود به بازار کار بعد از آموزش- دوره های کارآموزی - دوره های فنی حرفه ای

هر فردی برای رسیدن به استقلال مالی و گذراندن زندگی نیاز به یک درآمد ثابت دارد. بدیهی است که رسیدن به یک درآمد مناسب برای امرار معاش نیازمند داشتن یک شغل است. بسیاری از افراد روزها و ماه‌ها با بررسی آگهی‌های سطح شهر و اینترنت دنبال شغل‌های مختلف می‌گردند و موسسات مختلف را امتحان می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مجتمع آموزشی فنی سازان، در حالی که همچنان از داشتن شغل محروم هستند. اگر شما نیز تمایل دارید، وارد بازار کار شوید و درآمد خود را داشته باشید، یکی از بهترین راهکارها، شرکت در دوره های فنی حرفه ای است. برای اطلاعات بیشتر این متن از سری متن های آموزشگاه فنی سازان  را از دست ندهید.

برای ورود به بازار کار به چه چیزی نیاز است؟

شاید در آزمون استخدامی بسیاری از شرکت‌ها حضور یافته و یا مصاحبه‌های زیادی انجام داده‌اید. شاید هم به بسیاری از مکانیکی‌ها، مغازه‌ها و پاساژها رجوع نموده‌اید، اما همچنان در حسرت داشتن یک کار مناسب باقی مانده باشید. اکنون باید یک سوال جدی از خودتان بپرسید: مشکل کجاست؟

در نظر داشته باشید، هر شغلی و هر حرفه‌ای که می‌خواهید وارد آن شوید، نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. در واقع بدون داشتن مهارت، هیچ کسی به شما اجازه نمی‌دهد در بازار فعالیت کنید. چه بخواهید در یک مطب پزشکی فعالیت کنید و چه قصد فروش شیرینی در قنادی را داشته باشید، اولین و مهمترین چیزی که بدان نیاز دارید، تخصص است. آیا تخصص لازم را دارید؟

سعی کنید با خودتان روراست باشید. چشمان خود را روی حقیقت نبندید و واقع بینانه اوضاع را بررسی کنید. اگر شما تخصص خوبی داشتید، تا الان حتما در بازار مشغول به کار بودید. پس مشکل شما نداشتن یک تخصص حرفه‌ای است. اما نیازی نیست نگران باشید. چرا که می‌توانید از همین امروز شروع کنید و در مدت زمان کمی با شرکت در یکی از دوره های فنی حرفه ای یک مهارت جدید فرابگیرید.

چه تخصصی را فرا بگیریم؟

اکنون که به اهمیت داشتن یک مهارت برای ورود به بازار کار پی بردید، شاید بخواهید که مهارت جدیدی یاد بگیرید و یا مهارت‌های قبلی خود را ارتقا دهید. دقت کنید که تخصص‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را یاد بگیرید. البته نباید فراموش کنید که مهارتی که یاد می‌گیرید باید حتما از دو جهت مورد ارزیابی قرار بگیرد:

بازار کار

میزان درآمد

فراگرفتن مهارت‌های منسوخ شده نمی‌تواند درآمد مناسبی برای شما ایجاد کند. از سوی دیگر اگر تخصصی که آن را آموخته‌اید، بازار کار مناسبی نداشته باشد، طبیعتا فعالیت در آن حوزه برایتان سخت خواهد شد. بنابراین پیش از هر چیزی ابتدا از بازار کار مناسب و درآمد مکفی مهارت مدنظر اطمینان حاصل کنید.

چند مهارت با بازار کار عالی

در میان تمامی مهارت‌هایی که وجود دارد، تعمیرات انواع بردها و لوازم خانگی و فعالیت‌های مربوط به حوزه برق می‌تواند بهترین گزینه برای یادگیری باشد. دقت کنید که با توجه به اینکه لوازم خانگی همواره در معرض آسیب و خرابی هستند، پس نیاز به تعمیر دارند. اگر شما بتوانید یک تخصص تعمیراتی یا فعالیت‌های مربوط به برق را به خوبی بیاموزید، می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

یادگیری تخصص برای ورود به بازار کار

در ادامه چند تخصص مناسب با درآمد عالی و بازار کار خوب را به شما معرفی می‌کنیم که با شرکت در دوره های فنی حرفه ای به راحتی می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید:

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی یکی از بهترین مهارت‌هایی است که می‌تواند به شما در کسب درآمد کمک کند. یخچال، تلویزیون، ساعت، مایکروفر، لپ تاپ، ماشین ظرفشویی، درب‌های اتوماتیک و سایر لوازم خانگی در خانه‌ی هر کسی وجود دارند. با توجه به اینکه این ابزار از محصولات مهم خانه هستند، در صورت خرابی نیاز به تعمیرات دارند. داشتن یک تخصص در این حوزه می‌تواند درآمد زیادی را به زندگی شما وارد کند.

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

یکی از اساسی‌ترین بخش‌های لوازم الکترونیکی، برد آنهاست. به دلیل افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در بازار دیگر کسی تمایل به جایگزینی ندارد و به تعمیرات آنها روی آورده‌اند. به همین دلیل تخصص داشتن در زمینه تعمیرات برد های الکترونیکی یک نیاز اساسی می باشد و افرادی که چنین تخصصی دارند، درآمد مناسبی کسب می کنند.

آموزشگاه فنی سازان، برگزار کننده دوره های فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار

اگر به تخصص‌های گفته شده علاقه دارید و می‌خواهید وارد یکی از حوزه‌های فوق شوید، می‌توانید از آموزشگاه فنی سازان کمک بگیرید. پویان با برگزاری دوره های فنی حرفه ای تنها در دو هفته شما را با تخصص دلخواه تان آشنا خواهد کرد تا بتوانید به راحتی شغل خود را شروع کنید. پویان مفتخر است که آموزش‌های خود را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های این آموزشگاه فنی حرفه ای عبارتست از:

تضمین یادگیری مهارت

تجربه بالای اساتید و تسلط بر مطالب

امکان برگزاری کلاس‌ها در زمان‌ دلخواه

کارگاه‌های پیشرفته

پشتیبانی قدرتمند آموزشی

صدور مدرک معتبر

با شرکت در دوره های فنی حرفه ای در آموزشگاه فنی سازان، ضمن یادگیری کامل یک تخصص به صورت کامل، شما می‌توانید از مدرک این آموزشگاه نیز استفاده کنید تا به راحتی وارد بازار کار شوید. دقت کنید که تمامی دوره‌ها توسط این موسسه پشتیبانی می‌شود و در صورت نارضایتی کارآموز از کلاس‌ها، امکان تجدید دوره نیز وجود دارد.

اگر تمایل به یادگرفتن یک تخصص جدید را دارید و اگر بی‌صبرانه به دنبال یافتن یک شغل مناسب هستید، دوره‌های کارآموزی آموزشگاه فنی سازان را از دست ندهید.

وبسایت: https://fannisazan.com/

شماره تماس جهت مشاوره آموزشی رایگان: 02166900941 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha