• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032215699
  • خبرنگار : 30054

چگونه به یک مرکز پخش برنج برای خرید برنج اعتماد کنیم؟

چگونه به یک مرکز پخش برنج برای خرید برنج اعتماد کنیم؟

خرید برنج شاید در یک نگاه بسیار آسان به نظر برسد، اما این چنین نیست. مانند روند خرید هر نوع کالای دیگر، تهیه برنج نیازمند توجه به اصول و نکات مهم و جزئی است تا به بهترین نتیجه ی ممکن منجر شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گیلان کشت، عمده افراد، چه برای مصرف تجاری و خدماتی و چه برای مصرف شخصی تمایل دارند تا اقدام به خرید برنج ایرانی مخصوصا برنج شمال کنند. خرید برنج شمال به این دلیل بیشترین محبوبیت دارد که عطر و طعم خوشایندی داشته و لذت خوردن یک غذای خوشمزه به آن وابسته است. به همین علت، بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا برنج شمال و به خصوص برنج گیلان را خریداری کنند.

در ادامه نکاتی را به شما یاد می دهیم که چه یک فروشگاه کوچک یا بزرگ مواد غذایی داشته باشید و چه قصد داشته باشید برنج را برای مصرف روزانه و شخصی خود تهیه کنید، این نکات نمی توانند غیرقابل چشم پوشی باشند. اما تا زمانی که برنج طبخ نشده و آماده مصرف نشود، برای کسی که تخصص لازم در این حوزه نداشته باشد نمی توان از ایرانی بودن و اصیل بودن آن اطمینان حاصل کرد. به بجز وقتی که خرید عمده برنج ایرانی از مرکز معتبر پخش برنج یا عمده فروشی برنج انجام شده باشد.

دریافت نمونه محصول

در ابتدا و قبل از انجام خرید برنج از یک یا چند تولید کننده معتبر بهتر است که نمونه تهیه کنید این نمونه ها را با هم مقایسه کنید و آن را نزد خود نگه دارید تا وقتی که از یکی از تولید کننده ها خرید کردید بتوانید نمونه را با اصل جنس مقایسه کنید.

اکثر دانه های برنج باید یکدست باشند. یکدست نبودن برنج یا به علت مرغوب نبودن برنج یا قاطی بودن دو یا چند گونه برنج با یکدیگر هست. همچنین میزان دانه های شکسته و نیمدانه برنج باید بسیار کم باشد تا هنگام پخت باعث شفته شدن برنج نشود.

نداشتن ضایعات

ضایعات برنج شامل دانه های سیاه، دانه های قرمز، سنگ و هر چیز بجز دانه برنج است که در برنج نباید وجود داشته باشد. این ضایعات در هنگام بسته بندی در کارخانه شالیکوبی باید با دستگاه سورتینگ جداشود.

خوشپخت بودن محصول

حتما نمونه برنجی که دریافت می کنید را پخت کنید و عطر، طعم و پخت برنج را برسی کنید. پخت خوب برنج مهم ترین قسمت فراید خرید برنج است چون اگر بهترین برنج دنیا هم خریداری کرده باشید و پخت خوبی ندهد تمام زحمات شما هدر رفته است.

بسته بندی با نام و نشان

شاید این نکته به نظر شما انقدر مهم نباشد اما اگر تولید کننده ای از کار خود مطمئن باشد حتما بر برای محصول خود بسته بندی مناسبی تهیه می کند و حتما بر روی بسته بندی اطلاعات مهم مانند آدرس، شماره تماس، نشان تجاری، نام محصول و مجوزهای کسب و کار خود را درج می کند. در غیراین صورت احتمالا یک جای کار می لنگد.

قیمت متعادل برنج

شالی برنج بعد از برداشت به کارخانه های شالیکوبی فروخته می شود و کارخانه شالیکوبی آن را تبدیل به برنج سفید می کند و با سود مشخصی آن را به فروش می رساند. معمولا قیمت گونه های مختلف شالی هزینه ها و حاشیه سود کشاورز و کارخانه شالیکوبی مشخص است و به دلیل تعداد کثیر کشاورزان و کارخانه های شالیکوبی فضا به شدت رقابتی است. پس امکان قیمت پایین تر از عرف بازار عملا وجود ندارد. پس اگر با قیمت پایین برنج مواجه شدید حواستان را جمع کنید که در تله کلاهبرداران نیفتید.

تضمین بازگشت محصول

شاید نمونه ای که دریافت می کنید عالی باشد اما با محصولی که دریافت می کنید زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد در این صورت فقط تضمین بازگشت محصول می تواند شما را نجات دهد در غیراین صورت باید قید پولتان را بزنید.

خرید برنج اصیل شمالی از مرکز اصیل معتبر پخش برنج گیلان کشت

نکات ذکر شده بسیار مهم هستند و حتما باید هنگام خرید عمده برنج به آن دقت کنید. ما با اعتماد کامل تولیدی برنج گیلان کشت را به شما معرفی کنیم. این تولیدی با تجربه ی چندین ساله در زمینه تولید و عرضه برنج گیلان به سازمان ها، ارگان ها، کسب و کار ها و رستوران ها و .. آماده فروش برنج با کیفیت ایرانی به شما مشتری گرامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گیلان کشت مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha