• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032215827
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس فدراسیون قایقرانی:

امیدوارم اصفهان بازوی توانمندی برای فدراسیون شود

 امیدوارم اصفهان بازوی توانمندی برای فدراسیون شود

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان اصفهان توانمندی‌های زیادی دارد و امیدواریم با کادر جدید هیئت استان اصفهان به بازوی توانمندتری برای فدراسیون تبدیل شود.

علیرضا سهرابیان امروز (شنبه -۲۲ خردادماه) در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های موجود استان اظهار کرد: استفاده از نقطه نظرات منتقدین می تواند نقاط ضعف را نمایان کند و بتوانیم با برنامه ریزی بر روی آن به اهداف خود برسیم.

وی افزود: از رئیس هیئت استان اصفهان می خواهم پذیرای منتقدان باشد، نفراتی که پیش از مجمع جلسه ای را با آنها داشتم نظرات آنها می تواند راهگشای شما برای رشد و توسعه باشد، تمامی آنها دلسوزانه می خواهند که با وجود خشکی زاینده‌رود روزهای درخشان قایقرانی را به این رشته بازگردانند.

رئیس فدراسیون قایقرانی با تقدیر از احمدرضا طالبیان قهرمان المپیکی اصفهان برای شرکت در لیگ با نام سپاهان گفت: این کار قابل تقدیر است، زیرا طالبیان با پیگیری توانست در لیگ، نام اصفهان را بیاورد و کسب سکو کند.

به گزارش ایسنا، سهرابیان ادامه داد: اگر همدل باشید و در کنار هم برای سربلندی بیشتر رشته قایقرانی تلاش کنید روزهای خوبی در قایقرانی استان اصفهان در پیش خواهید داشت، در این مجمع من یک رای داشتم و از حق خودم استفاده کردم و سعی کردم حقی ضایع نشود.

فدراسیون بیش از گذشته باید از ظرفیت اصفهان استفاده کند

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع، با بیان اینکه بحث قایقرانی و حساسیت های موجود همیشه در مجامع استان اصفهان مطرح بوده است، اظهار کرد: سعی کردیم نفرات در آرامش ثبت نام و برنامه های خود را ارائه دهند.

سید محمد طباطبایی افزود: باتوجه به اهمیت قایقرانی استان اصفهان در کشور و مدال ها و ورزشکاران ملی پوش استان و ظرفیت های موجود استان و مجاورت استان اصفهان با چهارمحال و بختیاری که یکی از پرخروش ترین رودخانه ها را دارد، امیدواریم که در آینده با جاری شدن دوباره زاینده رود، این رشته جان تازه تری بگیرد و با استفاده از ظرفیت آبی و نیروی انسانی بتوانیم بیش از گذشته در قایقرانی کشور سهم بسزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان اصفهان در رشته های آبی گفت: امیدوارم فدراسیون از این ظرفیت ها برای توانمند شدن استفاده کند و نگاه علمی باید در قایقرانی نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها، پیشکسوتان و نیروهای استان استفاده کنیم تا در راستای فرهنگ سازی قایقرانی و رشد و توسعه استان فعالیت کنیم، تاکید کرد: شناسایی خوبی از ظرفیت های آبی استان شده است، اما در ادامه در بخش بهره برداری و استفاده از این ظرفیت ها عملکرد خوبی نداشته ایم که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم از کمترین ظرفیت های شهرستان های موجود استفاده کرد، برگزاری جلسات با مسئولان شهرستان ها می تواند شما را به رسیدن به اهدافتان کمک کند به ویژه بعد از انتخابات که می تواند قول‌های خوبی از آنها بگیرید و شرایط مستمر داشته باشید، از بهزاد رحمانی رقیب و برنامه خوب ایشان استفاده کنید، نگاه علمی باید در این رشته نهادینه شود. دانش مربیان باید ارتقا یابد تا بتوانیم ورزشکاران بهتری را پرورش و تربیت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha