• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400032215908
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

مردم سیستان وبلوچستان در انتخابات حضور باشکوه خواهند داشت

مردم سیستان وبلوچستان در انتخابات حضور باشکوه خواهند داشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در انتخابات پیش‌رو مردم استان یک حضور باشکوه خواهند داشت.

به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در بازدید از ایرندگان خاش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: حوزه ایرندگان از بخش‌های دارای استعداد پنهان فراوان و با اهمیت آشکار است که با همت مردم و مسوولان اتفاقات مبارکی در آن به وقوع می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد خیران حوزه های مختلف که در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند بومی هستند افزود: خیران ایرندگانی به سهم ۵۰ درصدی در انجام امور مختلف در این شهرستان رسیده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پارسال خیران در بازه زمانی چهار تا ۶ ماه پروژهای مدرسه‌سازی خود را در استان تمام می‌کردندخاطرنشان کرد: هم‌اینک رقابت سنگینی  در حوزه فعالیت خیران در این استان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه پارسال ۱۱۹۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان از سوی خیران ساخته شده تصریح کرد: نقش‌آفرینی خیران در حوزه مدرسه‌سازی در این استان بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است.

موهبتی با بیان اینکه خیران وقتی به سیستان و بلوچستان می‌آیند و محرومیت و مشکلات را می‌بینند مطالبه‌گری در مرکز کشور از سوی مسوولان برای استان به وجود می‌آید گفت: ایرندگانی‌ها صاحب سرمایه فکری، معنوی و مادی هستند که با توجه به این ویژگی‌ها باید نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف داشته باشند تا یک سنگ بنا خوب برای فعالیت‌ها مختلف  ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو مردم یک حضور باشکوه خواهند داشت. 

استاندار بیان کرد: برکت و منطق وجود خیران در حوزه مدرسه‌سازی، بهداشت و سلامت، قنوات،آبخیزداری و آبرسانی در سیستان و بلوچستان گسترش پیدا کرده که نشان‌دهنده نقش‌آفرینی این گروه در منطقه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha