• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400032215920
  • خبرنگار : 30057

برگزاری دوشنبه‌های استارتاپی با حضور برترین‌های رویداد کتاب کودک

طی یک همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری شهید بهشتی دوشنبه‌های استارت آپی با حضور منتخبان رویداد کتاب کودک برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی ۱۰ تیم‌ برتر رویداد کتاب کودک برای شرکت در دوشنبه‌های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی  انتخاب شدند.

دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در  رویداد دوشنبه‌های استارت آپی تیم‌های منتخب برای سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌های حاضر، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند.


به همین منظور پس از اختتامیه رویداد کتاب کودک، کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده‌سازی شرکت‌کنندگان این رویداد، برای حضور هر چه بهتر آنان هستند.


پنج‌شنبه ۲۰ خرداد، تیم‌ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسین خود، آموخته ها را ارائه می‌دهند.

دکتر علی اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیرعلمی رویداد کودک؛ در حاشیه‌ این رویداد به شرکت‌کنندگان یادآور شد که هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.

وی  افزود: آموزش‌هایی که با بهترین اساتید در اختیار نوآوران قرار می‌گیرد، فرصتی‌ است مغتنم که لازم است تا با تمام وجود از آن بهره گرفته و در جهت بهبود، بکار ببندند.

دبیر علمی رویداد کودک در خاتمه به این نکته اشاره کرد که شکوفایی و به نتیجه رسیدن اولین کسب و کارهای حوزه‌ علوم انسانی، می‌تواند آینده‌ای درخشان را در زمینه‌ سرمایه‌گذاری در این حوزه رقم بزند.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری شهید بهشتی،این رویداد برای حمایت هر چه بیشتر از ایده‌های منتخب در رویداد کتاب و کودک دانشگاه شهید بهشتی و در جهت تقویت کسب و کارهای نوپا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha