• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400032216037
  • خبرنگار : 50223

استاندار:

پروتکل‌های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

پروتکل‌های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

حسین کلانتری روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همچنین روز دختر، افزود: با وجود همه مشکلات با تلاش مجموعه علوم پزشکی و مراکز درمانی و بهداشتی و کادر و درمان توفیقات خوبی در مبارزه با کرونا داشتیم که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این راستا کمک های لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه در پایانه‌ های درون شهری مشکل داریم و در آرامستان ها وضعیت خوبی وجود ندارد، اظهارکرد: جایگاه‌ های سوخت را باید بیشتر کنترل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی بر روند میزان رعایت پروتکل ها در هتل ها کنترل بیشتری داشته باشد.
کلانتری از عملکرد موفق دستگاه‌ های استان در مقابله با کرونا قدردانی و تصریح کرد: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته است که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم.
وی ادامه داد: هلال احمر ماموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاش های حوزه قضایی استانی نیز قدردانی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آبشار یاسوج تا اطلاع ثانوی از چهارشنبه‌ ها تا عصر جمعه کنترل و مسدود شود.
کلانتری تصریح کرد: براساس قانون اصناف باید فعال باشند اما با اصناف متخلف برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نزدیک به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هستیم پروتکل‌ ها باید رعایت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در استان ما علاوه بر کرونا با مشکلاتی دیگری از جمله زلزله دنا، خشکسالی ها و آتش سوزی نیز رو به رو هستیم و باتوجه به اینکه  انتخابات سنگینی در پیش رو هست باید الزاماتی در نظر گرفته شود.
کلانتری با تاکید بر اینکه فاصله‌ ها را باید به خوبی رعایت کنیم، افزود: باید همچنان از ماسک استفاده کنیم و از یک سوم فضای مسقف برای برنامه ها آن هم به میزان حداکثر ۲ ساعت، استفاده شود.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: انتظار می رود برنامه ها توسط  نامزدها بیش تر در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha