• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400032216041
  • خبرنگار : 71460

تقسیم امتیازها در جدال سوئیس - ولز در باکو

تقسیم امتیازها در جدال سوئیس - ولز در باکو

دیدار دو تیم ملی فوتبال سوئیس و ولز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از رقابت های یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال سوئیس و ولز در باکو آذربایجان برابر هم به میدان رفتند. 

ولزی ها در شروع بازی بهتر عمل کردند و یکی دو موقعیت نسبتا خوب برای باز کردن دروازه حریف داشتند ولی خط دفاع سوئیس منظم عمل کرد و جلوی حملات حریف را گرفت. 

ولز در دقیقه ۱۶ می توانست دروازه حریف را باز کند ولی ضربه کیفر مور با واکنش خوب دروازه بان سوئیس همراه شد تا مهاجم کاردیف سیتی نتواند گلزنی کند.

در ادامه سوئیسی ها سوار بر بازی شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا به دروازه حریف نزدیک شوند.  مالکیت توپ سوئیس در دقایق پایانی نیمه اول به ۷۰ درصد رسید تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

سوئیس در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و بریل امبولو در نهایت در دقیقه ۴۹ توانست گل اول بازی را برای تیمش به ثمر برساند. مهاجم مونشن گلادباخ که اصلیت کامرونی دارد، ششمین گل ملی خود را به ثمر رساند.

دنیل جیمز در دقیقه ۶۱ فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت که موقعیت او از دست رفت.

عکس رویترز از دیدار سوئیس - ولز در یورو ۲۰۲۰

بریل امبولو ستاره این دیدار در دقیقه ۶۵ فرصت زدن گل دوم را نیز داشت که توپ او با اختلاف ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

ولز در ادامه توانست مزد بازی جسورانه خود را بگیرد. ضربه سر کیفر مور در دقیقه ۷۳ وارد دروازه سوئیس شد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود. 

ولز در دقیقه ۸۲ می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند. ارسال به دهانه دروازه، با پرش آرون رمزی همراه شد ولی به توپ نرسید تا این موقعیت از دست برود. 

سوئیس در دقیقه ۸۵ توسط ماریو گاورانویچ به گل دوم رسید که بعد از بازبینی تصاویر مشخص شد او در آفساید بوده است و گل او مردود اعلام شد. سوئیس که سراپا حمله شده بود می توانست با ضربه سر امبولو در دقیقه ۸۹ به گل دوم برسد که این موقعیت نیز از دست رفت تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha