• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400032216116
  • خبرنگار : 71647

معاون صدا در سالگرد تاسیس شبکه:

رادیو معارف نیازمند خلاقیت و برنامه ریزی دقیق است

رادیو معارف نیازمند خلاقیت و برنامه ریزی دقیق است

معاون صدا در پیامی سالروز تاسیس رادیو معارف را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام علی بخشی زاده به مناسبت سالگرد تاسیس رادیو معارف به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

در بهمن ماه ۱۳۷۷، در سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در جوار حوزه علمیه پرافتخار شهر مقدس قم، شبکه رادیویی معارف با مأموریت ترویج و تبلیغ رسانه ای نظام جامع علمی و عملی اسلام در تمام عرصه‌های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی پا به عرصه دنیای رسانه گذاشت تا با توکل به خدای متعال و توسل به ارواح پاک پیشوایان معصوم «علیهم‌السلام» و تکیه بر پشتیبانی علمی حوزه‌های علمیه و قدرت مدیریتی، هنری و تجهیزاتی سازمان صداوسیما به عنوان طلایه‌دار رسانه انقلابی، مصداق آشکار فرمایش حضرت امام جعفر صادق علیه السلام باشد که فرمودند: «فیفیض العلم منه الی سایر البلاد». و اکنون در سالروز تاسیس«شبکه رادیویی معارف» هستیم که رهبر  معظم انقلاب آن را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانستند.
شبکه رادیویی که فلسفه تأسیس و تقویت این شبکه را باید در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای برای ترویج اندیشه های سکولار با هدف رنگ باختن ارزش ها و زندگی دینی، سست شدن بنیان خانواده، ترویج اباحی گری در میان جوانان، از بین رفتن روحیه و ارزش های انقلاب و اسلام جست و جو کرد. چراکه در هیاهوی رسانه های مدرن و جنگ روایت ها، چنانچه نیازهای دینی جامعه به درستی تبیین و تحلیل نشود، حذف دین یا انزوای دینداران حتمی به نظر می رسد.
در این شرایط، رصد دقیق و به روز تغییرات و شناخت و به کارگیری پیشران های موثر و ظرفیت های موجود توانست شبکه رادیویی معارف را همچنان در شرایط رقابت، پیشتاز، مقاوم، ثابت و مانا کند؛ طوری که تهدید ها و کاستی ها را با بهره گیری از فرصت ها و قوت ها مدیریت کند و ابتکار عمل را در شرایط رقابت به دست گیرد.
لازمه «تشخص» و «سرآمدی» رادیو معارف و تبدیل این شبکه دینی به رسانه  طراز مورد انتظار رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی دقیق و کارآمد و خلاقیت و نوآوری در عرصه برنامه سازی است که به یقین اهالی این شبکه در این مسیر اهتمام ویژه دارند و همچنان به تلاش مثال زدنی مشغولند.
روشن است که نیل به افق مورد انتظار یعنی جریان سازی و ارتقاء معرفت دینی روشن بینانه و ترویج رفتار دینی مخلصانه، علاوه بر هدف گذاری های دقیق برای فعالیت های میان مدت و کوتاه مدت، در گروِ پشتیبانی های فکری و معنوی حوزه های علمیه به ویژه مراجع معظم تقلید و حمایت های فنی، تجهیزاتی و مالی سازمانی از "صدای فضیلت و فطرت" است، و با لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین، و نگاه همراه با لطف و مرحمت علما بزرگوار و مراجع عظیم الشان که همیشه این رسانه دینی را مورد تفقد قرار داده اند؛ این مهم به زودی تحقق یافتنی است؛ ان شاءالله.

در پایان ضمن سپاس فراوان از تلاش و فداکاری‌های بی دریغ همکاران ارجمندم در رادیو معارف، بیست و سومین سالروز تاسیس این شبکه  رادیویی را به همه همکاران گرانقدر و شنوندگان فرهیخته صدای فضیلت و فطرت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
سربلندی، سعادت، سلامتی و توفیقات روزافزون ملت شریف ایران  را از پروردگار منان خواستارم.»
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha