به گزارش ایسنا بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر سعید روحانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر علمی این دوره، گفت: اگر MBA در سال های قبل به عنوان دوره عالی مدیریت کسب و کار یا دوره مدیریت اداری تعریف می شد، با توجه به تحولات چشمگیر کسب وکار، نسل جدید MBA با تمرکز بر روی تحلیل داده ها و اطلاعات و به عنوان MBA مدرن و نسل جدید این دوره ها طراحی و در دانشگاههای مطرح جهان تدریس می گردد.
دکتر روحانی ادامه افزود: مدیران و صاحبان کسب و کاری که داده و اطلاعات نقش اساسی در کسب و کار آنها دارد و در تصمیم گیری های خود نیاز به تحلیل داده دارند، این دوره کمک بسیار زیادی به آنها خواهد نمود.
تصمیم گیری نوین دانشی که در دوره MBA تحلیلگری کسب وکار به دانش پذیران آموزش داده خواهد شد.
دکتر روحانی مدیر علمی، ویژگی های منحصر به فرد این دوره را در چهار مورد خلاصه کرد:
1- مبتنی بر داده و پروژه محور
2- بهره گیری از بهترین اساتید و خبرگان صنعتی کشور
3- یادگیری آمیخته
4- یادگیری ابزارها و نرم افزارهای کاربردی
مدت دوره آموزشی MBA مدیریت حرفه ای تحلیل گری کسب و کار یکساله و در مجموع 250 ساعت می باشد. این دوره مشتمل بر دو گرایش تخصصی گرایش تحلیل گری داده و تحلیل گری تصمیم می باشد و کلیه دانش پذیران پس از گذاراندن 200 ساعت دروس پایه و دروس اصلی می توانند یکی از گرایش های تخصصی ذیل که مشتمل بر 50 ساعت آموزشی می باشد را انتخاب نمایند.
دکتر روحانی مخاطبان این دوره را برای مدیران ارشد کسب و کارها و سازمان ها، مدیران فناوری اطلاعات بنیانگذاران و مدیران شرکت های استارت آپی داده محور، مدیران توسعه محصول، سازمان و روش ها و توسعه محصول مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان، مشاوران و متخصصان حوزه تحلیل سازمانی برشمرد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران www.postmba.org و یا شماره های 88220537،88357506 تماس حاصل فرمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات