• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400032316414
  • خبرنگار : 50130

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جناح بندی های حزبی جوابگوی وضعیت معیشت مردم نیست

جناح بندی های حزبی جوابگوی وضعیت معیشت مردم نیست

ایسنا/کردستان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر می رسد که جناح بندی های حزبی و سیاسی گری جوابگوی وضعیت موجود و معیشت مردم نیست.

صفار هرندی امروز یکشنبه (۲۳خردادماه) در همایش حماسه حضور باشرکت کنش‌گران سیاسی و اجتماعی استان و شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی که در سینما بهمن سنندج برگزار شد اظهار کرد: ضرورت نگاه مثبت به انتخابات از بدیهیاتی است که تصور آن موجب تصدیق است.

وی افزود: در ایران سرنوشت مردم به دست خود آن ها رقم می خورد و این امر از زمان انقلاب تا کنون رنگ عمل به خود گرفته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: از اوایل انقلاب تا کنون روسای جمهوری با سلایق متفاوت داشته ایم که به دست مردم برگزیده شده اند.

وی با اشاره به اینکه عدم رضایت عمومی مردم وجود دارد و مردم از بهتر شدن اوضاع نا امید هستند، بیان کرد: چیزی که اکنون سرمایه تلقی می شود اراده ملت است که می تواند وضعیت موجود را به سمت مطلوب هدایت کند.

وی با بیان اینکه اوضاع معیشت مردم نیازمند تغییر است گفت: تابلوی پیش رو تابلوی تغییر است که مردم معتقدند این وضع قابل دوام نیست و باید تغییر کند، اکنون همه مدعی تغییر هستند اما تغییر به معنی واقعی مهم است و اینجا بحث اعتبار سنجی نامزدهای انتخاباتی، به پیشینه افراد گره می خورد.

صفارهرندی ادامه‌داد: به نظر می رسد که جناح بندی های حزبی و سیاسی گری جوابگوی وضعیت موجود و معیشت مردم نیست.

وی حزب قدرتمند با برنامه‌ریزی منسجم و تربیت کادر متخصص و نیرومند را از خلأهای کنونی جامعه دانست و گفت: احزاب باید افراد سیاسی و تاثیرگذار تربیت کنند، در حالی که دعوای بین احزاب تنها دستاورد حزب های کنونی کشور است.

هرندی ادامه داد: ایران یک ابر قدرت است و در شاخه های علم و تولید به حدی از کفایت رسیده است که همه چیز را علاوه بر تولید، صادر هم می کند و این نشان از استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

وی با انتقاد از مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نحوه صحبت نامزدها در مناظره بیان کرد: دشمن تحریم ها را سخت تر کرده است و ما باید در بی اثر کردن آن با دانش و نه با تعصب و شعار تلاش کنیم. چراکه بن بست وجود ندار، بلکه اراده و روحیه جهادی لازم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انتخابات صف آرایی بین دو دیدگاه مایوس و مرده و سرزندگی و امید  است، در زمان انتخاب مردم مخیر هستند و باید بدانند که به چه کسی رای می دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha