• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032316545
  • خبرنگار : 30054

خرید آنلاین برنج هاشمی

خرید آنلاین برنج هاشمی
خرید برنج مستقیم

این روزها خرید همه چیز از راه دور ممکن است، از خودرو گرفته تا خرید برنج هاشمی شمال. اگر پیش از این برای این که برنج شمال ایران را خریداری کنید، مجبور بودید یک آخر هفته شال و کلاه کنید و به سمت شمال بروید و با گشت و گذار و پرس و جو برنج دلخواهتان را بخرید، امروزه دیگر لازم به هیچ کدام از این کارها نیست.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گیلان کشت، فقط با چند کلیک برنج خوش عطر و طعم شمال درب خانه شما خواهد بود. خرید از مراکز معتبر و شالیکاران حرفه ای شما را به مشتری ثابت این محصول بدل خواهد کرد.

مزایای خرید برنج مستقیم

خرید برنج مستقیم از شمال و بدون واسطه خریدی است که هم به سود فروشنده و هم به سود خریدار است. خرید و فروش مستقیم یعنی معامله بین تولیدکننده و مصرف کننده اتفاق می افتد. به همین دلیل، رشد وبسایت هایی که خودشان دست به فروش محصولاتشان به طور مستقیم زده اند، بسیار بیشتر از گذشته شده است.  

خرید برنج مستقیم از تولیدکننده خیال شما را از چند بابت راحت می کند و چند مزیت دارد که عبارت اند از:

· اول این که می دانید برنج خالص ایرانی را به سر سفره خود می برید، نه برنجی که با برنج های بی کیفیت دیگر قاطی شده است.

· وقتی خرید بدون واسطه باشد و سود دلالان از آن حذف شود، یعنی با قیمت بسیار مناسب تری کالا در اختیار شما قرار می گیرد و شما از خریدتان راضی تر خواهید بود.

· هزینه های واسطه ای هم حذف خواهد شد.

· داد و ستد میان شهروندان ترویج بیشتری می یابد.  

· کسب و کارهای محلی رونق بیشتری می یابند.

· با خرید برنج هاشمی به طور مستقیم از وب سایت خریدتان را درب منزل تحویل می گیرید.

· مصرف کننده می تواند ارتباط مستقیم با تولیدکننده برقرار کند.

· امکان استفاده از خدمات پس از فروش و تضمین محصول برای مصرف کننده وجود دارد.

· مزیت دیگر خرید مستقیم کالا این است که می توانید در تمام روزهای هفته و هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام دهید. 

خرید برنج هاشمی

خرید برنج هاشمی از تولیدکنندگان معتبر

اهمیت دارد که خرید برنج هاشمی از کجا انجام شود. این برنج خوش پخت ایرانی اگر از مکان های درست خریداری نشود، ممکن است مصرف کننده را با مشکل مواجه کند. افراد سودجویی هستند که به دلیل پر طرفدار بودن این نوع برنج، برنج های دیگر را به نام این برنج به مصرف کننده می دهند.

برای خرید این برنج خوب است اطلاع داشته باشید که شکل ظاهری آن بلند و قلمی است و رنگ سفید مایل به کرمی دارد. خوشه های آن بلندتر و کشیده تر از برنج های دیگر است. دانه های برنج پس از پخت حسابی قد می کشد و عطر و بوی آن بی نظیر و اشتهاآور است. مزه آن کم نظیر است و زیر دندان نرم و لطیف است و نرمی آن مدتی بعد از پخت هم حفظ می شود.

برای خرید برنج هاشمی باید بدانید که این نوع برنج در خاکی با مواد معدنی و مغذی عمل می آید. مناطقی در استان گیلان هستند که خاک آنها این ویژگی را دارا است و آب و هوایی خاص و خاکی حاصلخیز دارند. در صورتی که این شرایط مهیا نباشد، برنج در فرایند رشدش دچار مشکل خواهد شد و ساقه های آن روی زمین می افتد که در اصطلاح گفته می شود ساقه برنج افتاده یا خوابیده است. این مشکل ممکن است هزینه های سنگینی را به کشاورزان تحمیل کند. یکی از آفت های رایج برنج کرم ساقه خوار است. این کرم به طور معمول برای زنده ماندن به دنبال ساقه های برنجی می رود که پهن تر هستند. ولی برنج هاشمی به علت باریک بودن احتمال کمتری دارد که گرفتار این نوع کرم شود. به همین دلیل برای نگهداری آن نیازی به استفاده از سموم کمتری است و برنج سالم تر خواهد ماند.

خرید برنج هاشمی از تولیدکنندگان معتبر مانند گیلان کشت  منجر می شود که شما یک بار برای همیشه فروشنده برنج خود را بیابید و دیگر زمانی برای این کار نگذارید. حتی می توانید در زمان سفارش برای دیگر افراد فامیل که به برنج نیاز دارند نیز برنج تهیه کنید، مثل همان موقع که برای تهیه برنج به شمال می رفتید و برای فامیل هم خرید می کردید. برای خرید برنج هاشمی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://gilankesht.ir/product/hashemi-rice-5kg

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha