• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400032316640
  • منبع : سازمان حفاظت محیط زیست

همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند

همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با حضور در پاسگاه محیط بانی کن و سولقان و دیدار با محیط بانان این منطقه گفت: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط زیست را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در این دیدار با اشاره به اینکه حامل پیام تبریک استاندار تهران در خصوص گرامیداشت هفته محیط زیست به محیط بانان و سربازان خط مقدم حفاظت از محیط زیست هستم، گفت: موضوع محیط زیست در تمام دنیا بویژه کشورهای توسعه یافته تبدیل به یک نهضت عمومی شده است.
وی با بیان اینکه قرار نیست محیط بانان، مدیران و کارکنان محیط زیست یکه و تنها از محیط زیست حفاظت و صیانت کنند، افزود: محیط زیست نیاز به یک نهضت و همراهی عمومی و کمک همه اقشار جامعه دارد و ما هم در این تعامل و همکاری نقش موثری خواهیم داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد:  من پیش از اینکه خود را معاون استاندار در حوزه عمرانی بدانم یک سرباز و علاقمند به محیط زیست می دانم و افتخارم این است که به محیط زیست عشق می ورزم.
چراغعلی با اشاره به اینکه امیدوارم تعاملات و هماهنگی دستگاه ها و مردم  برای پاسداری از این عرصه هایی که به امانت به ما واگذار شده و بسیار ارزشمند هم است مستمر باشد، تصریح کرد: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط زیست را تبدیل به یک فرهنگ و نهضت عمومی کنیم و همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند تا بتوانیم محیط زیست مناسبی را برای مردم فراهم کنیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ادای احترام می کنم به شهدای عزیزی که در این مسیر جان به جان آفرین تسلیم کردند، اظهار داشت: امیدوارم به سمتی برویم که دیگر کسی جرأت تعرض به محیط زیست را نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران همچنین در حاشیه این افتتاح ها با اشاره به اینکه چرخیدن چرخ صنایع  و روشن بودن چراغ واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار موضوع محیط زیست برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: امیدواریم تولیدات این صنایع که از سال های دور استراتژی شان تدوین شده با سرعت و شدت و کیفیت بیشتری نسبت به گذشته استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha