• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032316742
  • خبرنگار : 30054

بررسی و خرید روغن هیدرولیک شل تلوس

بررسی و خرید روغن هیدرولیک شل تلوس

شرکت Shell یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده روانکار در جهان است که در زمینه تولید روغن صنعتی، روغن موتور و گریس فعالیت داشته و در سراسر جهان شناخته شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روغن مارکت، در این مطلب قصد داریم به بررسی دو روغن به نام های روغن هیدرولیک شل تلوس S2 M و شل تلوس S2 V بپردازیم. اگر شما نیز با تجهیزات هیدرولیک صنعتی سر و کار دارید و برای آنها روغن تهیه می کنید،  حتما برای خرید روغن شل تلوس و بررسی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روغن هیدرولیک چیست؟

امروزه روانکارها در تجهیزات و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پر مصرف ترین آنها روغنهای هیدرولیکی هستند. روغن هیدرولیک یک سیال قدرتمند برای روانکاری و انتقال نیرو در سیستم های هیدرولیکی محسوب می شود. این مایع بر اساس کاربرد آن از ترکیبات و روغن های پایه مختلف تهیه می شود تا بتواند نیاز دستگاه هیدرولیکی را پاسخگو باشد.

روغن هیدرولیکی بر پایه مواد معدنی، سینتتیک و حتی آب و گلیکول تهیه می شود. مبحث اصلی ما در این بخش روغن هیدرولیک شل تلوس است که شل تلوس S2 M و S2 V  بر پایه مواد معدنی تولید می شوند.

کاربرد روغن شل تلوس

روغنهای شل تلوس یک نوع روغن هیدرولیک صنعتی محسوب می شوند که در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. روغن هیدرولیک شل برای تجهیزات هیدرولیکی متحرک مانند جرثقیل و بیل های مکانیکی روانکار مناسبی است. در سیستم های هیدرولیک دریایی که تحت شرایط خاص و در معرض رطوبت قرار دارند سری روغن Shell Tellus S2 می تواند گزینه ای مناسب برای روانکاری باشد.

از این محصولات می توان به عنوان روغن پمپ هیدرولیک استفاده کرد. زیرا تمامی نیازهای پمپ های هیدرولیکی در صنایع مختلف را پاسخگو هستند. در برخی از سیستم های جدید، به یک روانکار ویژه نیاز است تا نیازهای خاص آنها را برطرف کند. در این مواقع روغنهای هیدرولیک Shell می توانند کارایی داشته باشند.

ویژگی های روغن هیدرولیک Shell Tellus

روغن هیدرولیک شل در برابر دمای بالا و فشار بسیار مقاوم است. در طولانی مدت عملکرد خود را حفظ می کند و عملیات روان کاری قطعات را به خوبی انجام می دهد.   این روانکار هیدرولیکی در برابر آب مقاوم است و خاصیت جداپذیری از آب را دارا می باشد. به همین جهت برای سیستم های هیدرولیکی که در معرض رطوبت و آب هستند مناسب است.

وظیفه دیگر روانکار شل تلوس کاهش دمای قطعات هیدرولیکی می باشد که در اثر کارکرد زیاد بالا می رود. روغن هیدرولیک شل تلوس S2  V و شل تلوس S2 M  دارای گریدهای مختلف هستند که پرفروش ترین آنها روغن هیدرولیک 46 و 68 می باشد.

تفاوت شل تلوس S2 M  و S2 V

این روانکارها هر دو از روغن پایه معدنی ساخته شده اند. روغن های معدنی به محیط زیست کمتر آسیب می زنند. تفاوت اصلی این دو روغن شل مربوط به سطح کیفی آنها می باشد. روغن هیدرولیک تلوس S2 V دارای سطح کیفی HVLP و روغن شل تلوس S2 M دارای سطح کیفی HLP است.

نکاتی برای خرید روغن شل

همانطور که مطلع هستید شل یک برند خارجی می باشد و واردات روغن های خارجی به کشور با محدودیت و سختی های بسیار مواجه است. به همین دلیل افراد سودجو روغن های تقلبی و غیراصل را در ظاهر و بسته بندی روغن اصل در بازار عرضه می کنند و پول زیادی به جیب می زنند! به همین دلیل توصیه می شود برای خرید روغن صنعتی و روغن شل تلوس حتما از مراکز و فروشندگان معتبر اقدام نمایید.

این محصولات مانند سایر روغن های صنعتی در قالب ظرف 20 لیتری پلاستیکی و بشکه تولید می شوند.

سازگاری روغن

روغن Shell Tellus با تجهیزات و پمپ های هیدرولیکی سازگار است. این محصول با روغن هیدرولیک معدنی سازگاری دارد اما توصیه می شود از ترکیب آن با دیگر روانکارها خودداری شود. زیرا ممکن است به محیط زیست آسیب های جبران ناپذیری وارد کند یا باعث آتش سوزی شود. علاوه بر این با درزگیرها، چسب ها و رنگ ها سازگار است.

استعلام قیمت روغن هیدرولیک شل

فروشگاه روغن مارکت یکی از برترین مراکز معتبر در زمینه فروش روغن هیدرولیک و روغن صنعتی است. برای اطلاع از قیمت و خرید روغن هیدرولیک شل تلوس و انواع روغن صنعتی می توانید با فروشگاه روغن مارکت در ارتباط باشید. روغن مارکت یک فروشگاه اینترنتی به آدرس www.roghanmarket.com می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha