• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032316834
  • خبرنگار : 30054

برگزاری کلاس آنلاین، وبینار و کسب درآمد

برگزاری کلاس آنلاین، وبینار و کسب درآمد

بسیاری از کسب‌وکارها با درک مزایای وبینار، فعالیت خود را برای بازاریابی دوره‌های آنلاین آغاز کردند. چه بسا که برخی به موفقیت‌های زیادی نیز رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آنلاین آموزان، شما برای اینکه بتوانید در کنفرانس‌های آنلاین شرکت کرده و یا جزء برگزارکنندگان آن باشید، باید نسبت به مسائلی آگاه شوید. از جمله این مسائل می توان به سایت آنلاین آموزان اشاره کرد. آنلاین آموزان بستری را برای برگزاری وبینارهای شما آماده کرده و این فرصت را داده تا برای اولین بار به مدت 10 روز به صورت رایگان وبینارهای خود برگزار نمائید. می توانید هم‌اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱

02191302580

البته خالی از لطف نیست در ادامه این متن همراه ما باشید. زیرا در نظر داریم توضیحاتی را در خصوص وبینار، اهمیت، چگونگی و چرایی برگزاری وبینار توضیحاتی را ارائه دهیم.

تفاوت برگزاری کلاس آنلاین؛ وبینار با سایر رویدادها در چیست؟

در گذشته رویدادهای زیادی برگزار میشد که از جمله می توان به تله سمینارها، کلاس‌های آنلاین و آموزشی یا مجمع آنلاین اشاره کرد. اما چه تفاوتی میان وبینار و این دسته از رویدادهای آنلاین وجود دارد؟

شاید بتوانید تله سمینار را شبیه به وبینار بدانید، اما ارائه در آن پلتفرم تنها به صورت صوتی انجام می‌شد و شرکت کنندگان می توانستند از طریق خط های مجهز به سیستم کنفرانس، در آن حضور یابند.

از همین‌رو متخصصان دریافتند ارائه پلتفرمی که در آن خبری از ارائه تصویری نباشد، نمی تواند نیاز تمامی مخاطبان را برطرف سازد. از همین رو ایده وبینار شکل گرفت. در وبینار تمامی راه‌های ارتباطی اعم از صوتی و تصویری چه برای سخنران و چه برای شرکت‌کننده وجود دارد.

پس با خیالی آسوده می‌توانید در دوره‌های آنلاین آموزشی خود شرکت نمائید. می توانید نمونه‌ای از این وبینارها را در سایت آنلاین آموزان مشاهده کنید. آنلاین آموزان به شما این فرصت را داده تا وبینارهای خود را به صورت خصوصی یا عمومی برگزار کنید و از شر دانلود فیلم های آموزشی، پشتیبانی نادرست و عدم پاسخ به موقع به سوالات خلاص شوید.

*وبینارها اهداف تجاری ارائه می دهند

چه شرکت کننده باشید و چه برگزار کننده وبینار، در واقع دنبال کردن یک هدف هستید؛ مشتریان خود را آموزش دهید. این امر به شرکت کنندگان کمک می کند تا در نقش خود عملکرد بهتری داشته باشند و به نفع شرکت خود باشند. وبینارها باعث افزایش آگاهی از برند می شوند و مشاغل می توانند در سراسر جهان به مشتری و چشم انداز خود برسند.

وبینار چگونه محیطی دارد؟

زمانی که به محیط وبینار وارد می شوید، موارد زیر توجه شما را به خود جلب می کند:

· مکالمه صوتی و تصویری

· ویدئو

· متن و چت آنلاین

اگر قصد راه اندازی وبینار را دارید، در وهله اول باید پلتفرم یا نرم افزار مورد استفاده خود را مشخص نمائید. بیایید این پلتفرم‌ها را بشناسید.

نرم‌افزارهای برگزاری وبینار کدام‌اند؟

این روزها در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم، پس خیلی دور از انتظار نیست که انواع مختلفی از نرم‌افزارها در دنیا وجود داشته باشد. بیایید سه مورد از آنها را بشناسید.

*بیگ‌بلوباتن

*اسکای روم

* AnyMeeting

* Zoho Meeting

*ادوبی کانکت

برگزاری و شرکت در وبینار آن هم در سایت آنلاین آموزان برای کاربران اینترنت شرکت شاتل کاملا رایگان است. سایر اپراتورهای فعال نظیر ایرانسل، آسیاتک و... هزینه‌ای نیم بها را برای کاربران خود در نظر گرفته اند.

از طرفی اگر تمامی استانداردهای موجود برای یک وبینار را رعایت کنید و با توجه به وبیناری که قصد برگزاری آن را دارید، پلتفرم و نرم‌افزاری مناسب انتخاب کنید، می توان گفت میانگین مصرف اینترنت شما برای هر یک ساعت چیزی حدود 100 الی 150 مگابایت خواهد بود.

پس نیازی نیست از این بابت هیچگونه نگرانی به خود راه بدهید.

آیا هنوز ایمان نیاورده اید که در وبینارهای آنلاین آموزان شرکت کنید؟

چطور وبینار برگزار کنیم؟

پس از آشنایی با وبینار، نرم‌افزارهای موجود برای برگزاری و حتی میزان مصرف اینترنت، حال سوال به چگونگی برگزاری آن می رسد. آیا واقعا می دانید چطور باید وبینار برگزار کرد؟

· تهیه چک لیست

· انتخاب موضوع

· انتخاب یک سرویس یا پلتفرم برگزاری وبینار

· تبلیغ و معرفی وبینار

· تهیه محتوای مناسب و جذاب

· برگزاری وبینار

پس از طی کردن تمام این مراحل، افرادی که علاقمند به شرکت در جلسه آنلاین هستند، در تاریخ و ساعت مقرر در جلسه حاضر می شوند. شما باید به اشتراک‌گذاری صدا و تصویر، صفحه دسکتاپ و اسلایدهایی که درباره موضوع انتخاب کرده‌اید، شرکت‌کنندگان را راضی کنید.

تمامی این اتفاقات درست به مانند یک جلسه واقعی است! اینطور نیست؟!
آنلاین آموزان و 10 روز برگزاری وبینار رایگان

به خاطر بسپارید؛ سایت آنلاین آموزان به شما این امکان را می دهد تا برای اولین بار به مدت 10 روز وبینار خود را آن هم به صورت رایگان برگزار نمائید تا آزمون خطاهای اولیه را انجام داده و ریسک برگزاری را کم کنید. 

آیا هنوز هم برای برگزاری وبیناری با موضوعات جذاب دو دل هستید؟!

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و شرکت در دوره‌های آنلاین و یا هرگونه انتقاد و پیشنهاد با تیم تخصصی پشتیبانی آنلاین آموزان از طریق تلفنی یا واتساپ در تماس باشید.

۹۰۲۵۰۸۵۲۵۸

۹۰۲۱۳۲۱۸۸۱

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha