• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400032316912
  • منبع : بنیاد شهید

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۳ خرداد در دیدار صمیمی با تعدادی از جانبازان، موضوع پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی در دیداری که ۹۰ دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اقدامات و حمایت‌های دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: درخصوص معوقات ماده ۳۸، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر می‌شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده ۳۸ به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته‌اند پرداخت خواهد شد.
در ادامه این نشست صمیمی، جانبازان سؤالاتی در مورد بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۰، موضوع واگذاری خودرو به‌صورت اقساطی، تسهیلات مسکن و ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین حق پرستاری مطرح کردند که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحات و پاسخ‌های لازم را به این عزیزان ارائه کرد.
گفتنی است، صبح امروز تعدادی از جانبازان گرانقدری که تحت پوشش ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قرار گرفته‌اند، به‌منظور اطلاع از چگونگی پرداخت معوقات خود در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع و خواستار دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند که مهندس اوحدی به محض اطلاع از حضور جانبازان و پایان همایش سراسری تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 جانبازان حاضر در این نشست ضمن ابراز محبت و تشکر از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پشتیبانی خود را از سیاست‌ها و رویکرد جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۱ ۰۲:۱۸

این معوقات قرار بود تا اخر سال 99 پرداخت شود وقتی ارزش این معوقات نسبت ب سال قبل یک دهم شده بازم وعده وعده

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ ۰۳:۴۲

مرادی برای کی واریز شده؟؟؟ مواظب باشید جیب ما را نزنند ...واریز پیشکش قربونت ..رزمنده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۸ ۱۰:۵۸

دوستان مدیریتی کی حرف راست زدند که این یکی درست باشه هر دقیقه که از پرداخت معوقه می‌گذاره و خودشون هم می‌دوند اینکه اعتبار پول پایین میاد و ارزش چند روز و حتی چند ساعت قبل هم نداره چه برسه به چند ماه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۵ ۱۳:۴۸

انشالله این باردرست می گویند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۷ ۱۶:۱۹

معلوم نیست چطوری حساب و کتاب کردن ای کاش معوقات ماده ۳۸ دست خود ستاد مشترک بود بنیاد از کجا معلوم پرداخت ها درست انجام بشه از هر کجا کسری داشته باشند از حساب جانباز و شهید برداشت میشه چون معلوم نیست چطوری حساب شده در ضمن از کی سوال کنیم تا جوابگو درست باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۰۴:۱۸

سلام دوستان یکی بگه چجوری محاسبه کنیم حقمون چقدر هست؟ و اینکه چرا طبق نرخ روز حق مارو نمیدید؟ مثلا دوسال پیش با ۵۰ میلیون میشد حداقل ی ماشین خرید ولی الان هیچی باور کنین ب این میگن ظلم

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۳ ۰۰:۰۶

اینم از رئیس بنیاد شهید وقتی بوجه گرفتن چرا پرداخت نمی‌کنند بوجه خرج کجا شده چرا هی دروغ تحویل جانبازان میدید چرا

avatar

مرداد ماه هم تمام شد از واریز خبری نیست متاسفانه نه از معوقات خبری است نه پاداش 30 سال جانبازان حالت اشتغال و حقوق بگیر بنیاد شهید رزمنده بسیجی متاسفانه هیچ خبری نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۵ ۲۰:۲۱

همه جانبازها و ایثارگرها رو گذاشتن سرکار تو این گرونی با این حقوق کم و مستاجری هیچ کاری نمیشه کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۲ ۱۱:۱۶

چرابرای یک عده واریز نشده