• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400032417221
  • خبرنگار : 50286

چرا نامزدهای شوراها از پاسخگویی به دانشجویان و افکار عمومی خودداری می کنند؟

چرا نامزدهای شوراها از پاسخگویی به دانشجویان و افکار عمومی خودداری می کنند؟

ایسنا/کرمان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ضمن انتقاد از عدم استقبال کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی از جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: تریبون آزاد دانشجویی و مردمی به زودی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

"امیرحسین مقبلی" در حاشیه نشست پرسش و پاسخ کاندیداهای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی جیرفت با دانشجویان در گفت و گو با ایسنا برگزاری نشست های پرسش و پاسخ را از  جمله برنامه هایی دانست که در  ایجاد شور انتخاباتی  و تقویت روحیه مطالبه گری تاثیرگذار خواهند بود و گفت: دومین جلسه پرسش و پاسخ را در حالی برگزار کردیم که متاسفانه برخی از داوطلبین به بهانه های خاصی از حضور در بین دانشجویان خودداری کردند.

وی با انتقاد از برخی نامزدها که حضور در جلسات پرسش و پاسخ را کنسل کردند، افزود: تعداد 68 نفر برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند و توقع داریم با همین شوق و علاقه  به سوالات دانشجویان و افکار عمومی پاسخگو باشند.

مقبلی افزود: علی رغم اینکه با بسیاری از آنها تماس گرفته شده اما استقبال نکردند و جای سوال است چرا افرادی برنامه های چند صفحه ای در فضای مجازی اعلام می کنند  حاضر نیستند جواب سوالات چند دانشجو را بدهند و ورود به گفت و گوهای کارشناسی را حاشیه می دانند و دعوت بسیج دانشجویی را رد کردند.

وی از کاندیداهایی که دعوت بسیج دانشجویی را پذیرفتند تقدیر کرد و گفت: از کاندیدایی که از  دعوت دانشجویان برای پاسخگویی استقبال نکردند گله مند هستیم  و چرا برنامه هایی را  روی کاغذ نوشتند و مدعی اجرایشان هستند، برای بیان آنها خودداری می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اظهار کرد: اگر داوطلبین انتخابات برای سوالات دانشجویی و یا مردمی پاسخی ندارند  با صدای بلند می گوییم  برای جایگاه شورای شهر مناسب نیستند و همین جا اعلام می کنم همچنان منتظر اعلام چرایی عدم حضورشان در نشست های پرسش و پاسخ هستیم.

وی از برگزاری تریبون آزاد بعد از اخذ موافقت مسوولان ذیربط خبرداد و گفت: قصد برگزاری تریبون آزاد دانشجویی و مردمی را  در سطح شهر جیرفت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha