• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400032417229
  • خبرنگار : 71567

آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

ثبت نام ترم تابستانی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهدات، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی در ۱۳۵ درس آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در این ترم تابستانی، ۱۳۵ درس برای دانشجویان رشته های مختلف گروه علوم پزشکی ارایه می شود که نسبت به ۵۲ درس در ترم تابستانی سال قبل رشد بسیار مطلوب ۲.۵ برابری داشته است.

در این ترم تابستانی برای اولین بار، دروس بالینی نیز مانند پاتولوژی، مقدمات و نظری بیماری ­های رشته پزشکی و ... با محتوای استاندارد و با کیفیت ارائه می­ شود.

به منظور بهره گیری سایر دانشجویان از این ترم تابستانی، امکان ثبت نام تمام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی نیز فراهم است، اما با توجه وسعت دروس ارایه شده و هزینه های برگزاری این ترم تابستانی، دانشجویان آزاد لازم است در قبال اخذ واحد درسی، شهریه بپردازند.

بر اساس اعلام امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، این ترم تابستانی برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر رایگان است و آنان برای ثبت نام در این ترم تابستانی شهریه پرداخت نمی کنند.

 معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است که تمام تلاش خویش را به کار گرفته تا در این ترم تابستانی از ظرفیت اساتید برجسته کشوری بهره گرفته و آموزش‌های کیفی و مطلوب به دانشجویان ارایه شود.

همچنین سقف تعیین شده برای این ترم تابستانی، ۶ واحد درسی از میان ۱۳۵ دروس ارایه شده می باشد.دانشجویان گروه پزشکی متقاضی ثبت نام در این ترم تابستانی، می‌توانند از ۲۰ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ از طریق آدرس ارایه شده ثبت نام کنند.

با پایان یافتن ثبت نام دوره در آخر خرداد ماه، کلاس های ترم تابستانی از ۵ تیرماه آغاز می شود و تا ۵ شهریور ادامه دارد. آزمون دانشجویان نیز از ۱۰ شهریور به شیوه الکترونیکی شروع می شود و تا  ۲۵ شهریور ادامه دارد. در پایان شهریور ماه نیز نمرات دانشجویان برای دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه ارسال خواهد شد.

دانشجویان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://vums.ac.ir مراجعه کنند. همچنین لیست ۱۳۵ دروس ارایه شده و شرایط ثبت نام از طریق فایل قابل دریافت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha