• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400032417677
  • خبرنگار : 71588

پوتین به بنت تبریک گفت و بر "همکاری سازنده" تاکید کرد

پوتین به بنت تبریک گفت و بر "همکاری سازنده" تاکید کرد

رئیس جمهوری روسیه انتصاب نفتالی بنت به نخست وزیری رژیم صهیونیستی را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ کرملین با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "آقای بنت عزیز، انتصاب شما را به عنوان نخست وزیر "اسرائیل" تبریک می‌گوییم".

طبق این بیانیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در بیانیه خود خاطرنشان کرد که روابط بین مسکو و تل‌آویو ماهیت دوستانه دارد.

وی تاکید کرد، انتظار می‌رود که فعالیت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در تقویت همکاری دوجانبه و سازنده در تمامی زمینه‌ها سهیم باشد.

پوتین همچنین تصریح کرد: این مسأله بدون شک منافع اصلی ملت روسیه و "اسرائیل" را برآورده می‌سازد و با تحکیم و تقویت صلح، امنیت و ثبات خاورمیانه سازگاری دارد.

رئیس جمهوری روسیه برای نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی آرزوی موفقیت در فعالیت‌های دولت و سلامتی کرد.

پیشتر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) جلسه ویژه برای رأی‌گیری درباره تشکیل اولین دولت بدون حضور و رهبری بنیامین نتانیاهو را پس از ۱۲ سال برگزار کرد و به دولت تغییر به ریاست نفتالی بنت رأی اعتماد داد.

کنست با اکثریت آرا یعنی با ۶۰ رأی مقابل ۵۹ رأی مخالف به دولت جدید رأی اعتماد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۲۴

ما اینهمه سعی میکنیم خودمونو به روسیه نزدیک کنیم و از آمریکا فاصله بگیریم؛ غافل از اینکه روسیه بیشتر از آمریکا با اسرائیل رفیقه!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۴ ۱۸:۱۳

آقای بنت عزیز، انتصاب شما را به عنوان نخست وزیر "اسرائیل" تبریک می‌گوییم". جالبه ، دوست دشمن چطور دوست ماست ، البته چاپ اینگونه از اخبار در جایی از نشریات به نوعی سانسور محسوب میشه ، روس ها ، چینی ها و امثالهم در تجارب تاریخی به اثبات رسانده اند ، دوستان خوبی نیستند و همینکه پای شمع تاریک بشه پای پس می کشند ، در تاریخ هم بخوانیم می بینیم چقدر آب و خاک از روس ها طلب داریم که کشیدند بالا و یک لیوان آب روش.