• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400032417734
  • منبع : بوشهر

نماینده دشتستان:

مردم دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند

مردم دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند

ایسنا/بوشهر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار بهبود وضعیت آب شرب و آب کشاورزی در این شهرستان شد و گفت: مردم در همه نقاط دشتستان از وضعیت آب شاکی هستند.

ابراهیم رضایی در نشست با مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر که با موضوع بررسی وضعیت آب دشتستان برگزار شد، اظهار کرد: دشتستان با چالش‌های زیادی در حوزه آب روبرو است و هم در زمینه آب شرب و هم در زمینه آب کشاورزی مشکلات جدی دارد.

وی با انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان استانی و کشوری برای تامین اعتبارات مورد نیاز طرح های حوزه آب دشتستان، بیان کرد: سد دالکی از مهم‌ترین و بزرگترین پروژه های شهرستان دشتستان و استان بوشهر است ولی به دلیل عدم تامین اعتبار مسیر کندی را برای تکمیل طی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر تلاش ها و پیگیری های سال قبل، از ابتدای امسال نیز پیگیری مجدانه ای برای تامین اعتبارات سد دالکی داشته ام.

وی تاکید کرد: با وجود نامه و قول و وعده معاونین رئیس جمهور و وزیر نیرو، هنوز اعتبارات سد دالکی تامین نشده است.

نماینده دشتستان ادامه داد: با رئیس مجلس، وزیر نیرو، معاونین رئیس جمهور، رییس سازمان برنامه و معاونان وی، معاون سپاه، معاون وزیر نیرو و...  در این زمینه صحبت کردم و وعده پیگیری دادند.

رضایی با قدردانی از تلاش‌های مدیران شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: به خاطر اهمیتی که این پروژه داشته و برای مردم بسیار مهم است، بارها و بارها از وزیر نیرو درخواست کردم که اعتبارات مورد نیاز تامین شود و وزیر نیرو قول داد ولی کاری نکرده است.

وی با بیان اینکه ناچاریم برخی واقعیات را با مردم در میان بگذاریم، گفت: انتظار می‌رفت که اقدام عملی و جدیت بیشتری در مدیریت اجرایی استان برای پیشرفت سد دالکی شاهد باشیم اما یا نخواستند یا نتوانستند، که در هر صورت مردم ضرر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha