• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032417801

مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم فارس:

اصالت و قدرت ایران به دنیا ثابت شود/برجام قوی‌ترین معاهده بین‌المللی ایرانیان بود

اصالت و قدرت ایران به دنیا ثابت شود/برجام قوی‌ترین معاهده بین‌المللی ایرانیان بود

ایسنا/فارس نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران ملتی بزرگ و صاحب تمدن است، تاکید کرد: باید اصالت، قدرت، بزرگی و تاریخ کشور خود را به دنیا ثابت کنیم.

محسن مهرعلیزاده عصر دوشنبه ۲۴ خرداد در برنامه «ایران سرای من» که از شبکه فارس پخش شد، دولتش را دولت قانون و خواست مردم توصیف و با اشاره به اینکه امروز کشورما در موقعیت تاریخی بسیار حساسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم ایران فردی را انتخاب می‌کنند تا با استفاده از تجربیاتش، مشکلات کشور را برطرف کند.

او با بیان اینکه امروز مردم با فقر، اختلاس، مشکلات معیشتی، تنگدستی، بیکاری، و افزایش فاصله اجتماعی و سطح خط فقر مواجه هستند، افزود: رفتار و مدیریت نامسئولان، کشور را به مقطعی رساند که با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های مختلف مواجه است.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این روزها برخی از والدین حتی از تامین معاش خانواده خود ناتوان هستند، عنوان کرد: باید مدیرانی را انتخاب کنیم که بتوانند به مشکلات و درد دل مردم آگاه باشند.

مهرعلیزاده با اشاره به دوره‌های مختلف ریاست جمهوری در کشور، گفت: در دولت‌های پیشین، خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه شد و منکر این خدمات نیستم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نظام صحیح اقتصادی دولت در دهه شصت، گفت: در این دوره رئیس جمهور با اقدامات مناسب اقتصادی، اعتماد را بین مردم و دولت ایجاد کرد.

او با بیان اینکه دولت سازندگی با همه تلاشش نتوانست به ایده آل مورد انتظار دست یابد، ادامه داد: دولت اصلاحات برای مردم افتخار آفرید؛ پاسپورت ایرانی اعتبار پیدا کرد؛ روسای جمهوری برای سفر به ایران صف کشیدند، گفت و گوی تمدن‌ها شکل و ایران و ایرانی مورد تکریم قرار گرفت، قیمت ارز ثابت ماند، تورم حدود ۵۰ درصدی کنترل و تک رقمی شد، ارزش پول ملی حفظ شد، امید مردم به آینده افزایش یافت و همچنین شاخص‌های مختلف اجتماعی، بهداشت و درمان ارتقاء پیدا کرد.

به گفته مهرعلیزاده، در دوران بعدی هم، روسای جمهور خدماتی را ارائه دادند و نمی‌توان منکر چنین واقعیتی شد، به کار ارزشمند انعقاد و امضای برجام اشاره و اضافه کرد: برجام قوی‌ترین معاهده بین المللی ایرانیان بود که با بدعهدی‌های آمریکا مواجه شد.

مهر علیزاده با بیان اینکه برجام، با نظارت مقام معظم رهبری و مسئولان و مدیران به بار نشست افزود: آمریکا هیچگاه با ما دوستی نکرده و از اوایل انقلاب تا کنون با ایجاد ناامنی و جنگ، تحریم و خروج از برجام، مشکلات زیادی را بر ما تحمیل کرده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، گفت: دولت من دولت «زندگی» است و زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه و شادابی و امید را به ایرانیان باز می‌گرداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha