• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400032417873
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

رسانه‌ها اهمیت حضور در انتخابات را برای جامعه تبیین کنند

رسانه‌ها اهمیت حضور در انتخابات را برای جامعه تبیین کنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه ها باید در این مقطع تبیین کنند که اگر در انتخابات شرکت نکنیم چه لطمه‌ای خواهیم خورد و در مقابل حضور گسترده در پای صندوق های رای چه برکاتی برای کشور خواهد داشت.

سردار بهمن ریحانی، عصر امروز(24 خرداد) در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان که به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد، گفت: نباید به این انتخابات بعنوان یک رقابت حزبی و سیاسی نگاه کرد. این انتخابات یک رزمایش بزرگ است که با حضور گسترده مردم به عامل بازدارندگی برای دشمنان نظام تبدیل خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه از مدت ها پیش دشمنان همه امکانات خود را به میدان آورده اند تا مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند، افزود: باید افرادی که گله مندند را برای شرکت در انتخابات متقاعد کنیم.

وی به نقش رسانه ها در تشویق مردم به حضور در انتخابات هم اشاره کرد و گفت: امروزه مردم نگاهشان به رسانه هاست و رسانه ها می توانند در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی نقش آفرینی کنند. رسانه ها باید در این مقطع تبیین کنند که اگر در انتخابات شرکت نکنیم چه لطمه ای خواهیم خورد و در مقابل حضور گسترده در پای صندوق های رای چه برکاتی برای کشور خواهد داشت.

وی همچنین نقش رسانه ها در زمینه کمک به انتخاب اصلح را نیز مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی هایشان شاخص هایی را برای انتخاب فرد اصلح عنوان کرده اند که رسانه ها باید به تبیین و معرفی این شاخص ها بپردازند تا مردم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

ریحانی به برخی بداخلاقی های انتخاباتی هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه گاهی در مناظرات به اشتباه چهره ای سیاه از کشور ترسیم می شد که این ظلم به نظام است. درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما نباید سیاه نمایی صورت بگیرد. ما کشور قدرتمندی هستیم و طی سالهای پس از انقلاب در زمینه های مختلف توفیقاتی حاصل شده که نباید نادیده گرفته شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز در یک فراز بلند از تاریخ کشور قرار گرفته ایم و توانسته ایم بسیاری از راهبردهایی که در این 42 سال علیه ما بوده را یا ناکام بگذاریم و ایا شکست دهیم و اینها توفیقات بزرگی است.

ریحانی با بیان اینکه عامل اصلی قدرت ما همین پشتوانه مردمی است، گفت: اگر چه ممکن است امروز بخشی از جامعه از مشکلات ناراضی باشند، اما مطمئنا همین قشر هم اگر بدانند خطری کشور را تهدید می کند با جان و دل در صحنه حاضر خواهند بود و از نظام پشتیبانی می کنند.

وی با بیان اینکه عامل قدرت نظام مردم هستند، گفت: دشمنان دنبال تفرقه و دلسرد کردن و ایجاد بی تفاوتی در جامعه هستند، اما مطمئنا با حضور مردم این توطئه آنها نیز نقش بر آب خواهد شد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم در این چند روز باقی مانده تا انتخابات شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنیم و در این بین  رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

محمدهادی صحرایی رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه انتخابات 1400 اهمیت ویژه ای دارد، گفت: نظام ما نظامی مردم پایه است و حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات اهمیت بسیاری دارد.

وی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشاط اجتماعی می آورد و دولت حداکثری می تواند با قدرت بیشتری به اصلاح مشکلات موجود بپردازد، همچنین این حضور گسترده می تواند موجب حفظ و ارتقای اقتدار کشور در عرصه بین المللی شود، لذا همه باید برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

در ادامه این نشست جمعی از فعالین رسانه ای استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهیا پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha