• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032417902
  • خبرنگار : 50176

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

میزان بالای مشارکت در انتخابات باعث بالا رفتن ضریب امنیت می‌شود

میزان بالای مشارکت در انتخابات باعث بالا رفتن ضریب امنیت می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان بالای مشارکت در انتخابات باعث بالا رفتن ضریب امنیت می‌شود.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر میزان بالای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: براساس شرایط حساسی که در کشور و دنیا حاکم بوده و با توجه به اینکه پشتوانه نظام و حاکمیت مردم هستند هر چقدر این پشتوانه محکم‌تر باشد ضریب امنیت بالاتر می‌رود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: در چندسال اخیر مردم با مشکلات زیادی مانند اقتصادی، معیشتی و ... روبرو شده‌اند اما این باعث نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکنیم.

ابراهیمی اضافه کرد: روز ۲۸ خردادماه باید همه ملت پای صندوق‌های رای بیایند و رای بدهند و فرد اصلح را انتخاب کنند و فردی که شایسته شهدا، استکبار ستیزی و ... باشد انتخاب کنند.

وی بیان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند از بین آنها مردم اصلح را انتخاب کنند؛ مشارکت حداکثری بسیار مهم بوده و هر چقدر مشارکت بالاتر رود ضریب امنیت منطقه بالاتر است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس ادامه داد: مردم با آمدن به پای صندوق رای و با انتخاب رییس جمهور مقتدر می توانند حرفی در مقابل استکبار جهانی داشته باشند.

ابراهیمی اظهار کرد: اگر بگوییم که مشکل اقتصادی داریم و به پای صندوق رای نیاییم به ضرر خودمان است اگر فرد شایسته انتخاب شود برای خودمان خوب خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر، افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز باید افراد پاک دست، متخصص در زمینه شهرسازی و افرادی که در مبلمان شهری و توسعه شهر کمک کنند آنها را انتخاب کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: تاکید شدید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای داریم که با رای خود نشان می‌دهند که پای شهدا، نظام و رهبری ایستاده‌اند و اجازه نفوذ استکبار جهانی را نمی‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha