• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032417954
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار لرستان:

تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات است

تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه متمرکز شده است.

محمود ثمینی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیئت نظارت، شورای تأمین و ستاد انتخابات شهرستان‌های دورود و ازنا که امروز ۲۴ خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: شورای تأمین از ارکان مهم نظم و امنیت انتخابات است.

وی با بیان اینکه وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند، تصریح کرد: آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه بنیان نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌های استکبار جهانی برای نفوذ در این مملکت از ابتدا تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

ثمینی اضافه کرد: در انتخابات برگزار شده طی دوران بیش از چهل‌ساله انقلاب، تلاش‌های دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با پاسخ دندان‌شکن مردم روبرو شده است.

وی بیان کرد: مردم علیرغم تمامی مشکلات پایبند به‌نظام بوده و قدر امنیت پایدار کشور در منطقه را به‌خوبی می‌دانند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه متمرکز شده که به لطف خدا و با هوشیاری مردم این خدعه نیز بی‌اثر خواهد شد.

ثمینی اظهار کرد: انتخابات موجب تقویت حاکمیت، پشتیبانی از امنیت و اقتدار نظام بوده و هر فرد در هر جایگاهی مکلف به حمایت از انتخابات است.

وی تصریح کرد: از ظرفیت فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و تمامی ابزار موجود در جهت ترغیب مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: استان از جمله استان‌هایی است که همواره حضور پررنگ در انتخابات داشته و در ادوار گذشته به‌طور متوسط مشارکت بالای ۶۷ درصدی در این استان به ثبت رسیده است.

ثمینی اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات از هوشمندی و هوشیاری مردم این استان برای تعیین سرنوشت خود و تبعیت از ولایت‌فقیه حکایت دارد.

وی بیان کرد: باید با انسجام، هم‌افزایی و وحدت در زمینه دعوت مردم و ترغیب آن‌ها برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی تلاش کنیم.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: قانونمندی، سلامت و بی‌طرفی سه اصل مهم در برگزاری انتخابات است و باید تمامی عوامل اجرایی در رعایت آن‌ها اهتمام کنند.

ثمینی اظهار کرد: مردم و مسئولین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و برگزاری یک انتخابات سالم از هر جهت را از خود به یادگار گذاشتند.

وی تصریح کرد: بستر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با راهبرد بی‌طرفانه و در کمال قانونمندی و سلامت فراهم آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکل امنیتی در زمینه برگزاری انتخابات خردادماه در استان وجود ندارد.

ثمینی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود چینش ملزومات و تجهیزات در شعب اخذ رأی به‌گونه‌ای باشد که مردم ابتدا تعرفه ریاست جمهوری و سپس شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای تسهیل در انجام کار دریافت کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم در ۲۸ خردادماه شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی و برگزاری انتخاباتی هوشمندانه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha