• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032518173
  • خبرنگار : 30054

حفاظ و نرده کرکره ای برای امنیت ورودی منازل

حفاظ و نرده کرکره ای برای امنیت ورودی منازل

انواع نرده های حفاظتی و کرکره ای برای ایجاد امنیت ساختمان و اماکن طراحی شده که برخی پیچیده و برخی ساختار ساده تری دارند. یکی از راههای بالاتر بردن امنیت نصب حفاظ کرکره برقی و حفاظ های ضد سرقت است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آهن سازه، همانگونه که از قدیم مرسوم بوده و تجربه نشان داده حفاظ های سنتی و سپس نسل جدیدتر آنها می توانند بعنوان یک حفاظ کارآمد و ضد سرقت برای انواع کاربری ها نصب شوند.

کرکره برقی

استفاده از درب کرکره برقی چرا اینقدر متداول شده است؟ پارکینگ یا مغازه شما به هر شکل و در هر ابعادی که باشد دارای یک درب است که ورود و خروج از آن را تسهیل می‌کند. با پیشرفت قدرت طراحی صنعتی و افزایش تنوع در مدل‌های درب، درب کرکره‌ برقی به یکی از متداول‌ترین انواع درب‌های امروزی تبدیل شده است. عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که می شود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و ... اشاره کرد. 

جک درب پارکینگ

آسانی در تردد خودرویی از پارکینگ ها با کمک جک درب برقی پارکینگ همیشه به یک امر مهم، در جوامع امروزی تبدیل گشته است. روزانه پیشرفته ترین خط تولید در کارخانه ها راه اندازی، و جدیدترین و پرکاربردترین کالاها را به بازارها معرفی می کنند. جک درب پارکینگ که از سال 1970 و با عملکرد هیدرولیکی ساخته شده اند، انقلابی بزرگ در آسانی تردد خودرویی از درون منزل ها ایجاد کردند. جدید بودن این نوع سیستم و کارکرد هیدرولیکی آن ها باعث شد خریداران این محصولات، در قشر پر درآمد جامعه باشند. شرکت و کمپانی نوظهور در آن زمان برای به دست آوردن تمامی بازار، محصولاتی ارزان ولی با کیفیت بالا تولید کردند، تا قشر متوسط جامعه به این محصولات دسترسی تمام کمالی را داشته باشند.

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان به گروهی از نرده های تسمه شکل به هم پیوسته گفته می شود که برای حفاظت از راه های ورودی منزل مورد استفاده است. این حفاظ ها با توجه به نسبت قیمت به میزان امنیت ایجاد شده می توانند گزینه مناسبی برای آپارتمان باشد. این درب محافظ آهنی با الهام از ساز آکاردون ساخته شده و به همین دلیل در بازار از آن به نام حفاظ آکاردئونی یاد می شود. این نرده های کشویی به هم پیوسته اغلب فلزی بوده و به دلیل سنگین بودن وزن مدل های فلزی ویژگی مقاومت و حفاظ ضد سرقت بودن آن بهتر است. معمولا به شکل مشبک ساخته می شوند که تسمه ها به شکل لوزی به هم متصل شده اند. حفاظ اکاردئونی بدون اشغال فضای زیادی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و می توان در فضاهایی که مشکل کمبود جا دارند از این نوع حافظ درب استفاده کرد.

حفاظ پنجره

یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص روی انواع پنجره و در ساختمان‌های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده و نمای ساختمان زیباتر به نظر می‌آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کاربلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. 

ساخت حفاظ نرده پنجره، بخش کوچکی از خدمات ساختمانی آهن سازه است که متخصصین ساخت و تولید نرده حفاظ آهنی ساختمانی آهن سازه با داشتن تجربه برای ارائه خدمات به مشتریان پاسخگو می باشند. امنیت اولین عاملیه که هنگام خرید یا اجاره یک ملک، چه به عنوان محل امن زندگی و چه به عنوان ساختمانی اداری، بهش توجه می کنیم. خوشبختانه امروزه انواع طرح و اقسام حفاظ پنجره کلاسیک، آکاردئونی، ابرویی، فانتزی و…. علاوه بر زیبایی، آرامش و امنیت ما را هم فراهم می کنن.کافیه ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌های متنوع را بدونید تا به راحتی بتونید، حفاظ پنجره دو جداره مناسب ساختمانتان را، انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب، راهنمای خوبی در این زمینه براتون باشه. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha