• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032518414
  • خبرنگار : 50176

دعوت نماینده ولی‌ فقیه در لرستان برای حضور مردم در انتخابات

دعوت نماینده ولی‌ فقیه در لرستان برای حضور مردم در انتخابات

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد سرافرازی ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم لرستان خواست تا حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند. متن پیام به شرح ذیل است:

«سپاس و ستایش به درگاه الهی؛ که در آغاز قرن پانزدهم و گام دوم انقلاب اسلامی ملت سربلند ایران را در آستانه انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داد.

نظام جمهوری اسلامی از آغاز بر پایه اسلام مردم و انتخابات پایه‌گذاری شده و با اتکا به ذات خداوند متعال و بهره‌مندی از این سه مؤلفه مهم بار دیگر در آوردگاه سرنوشت‌ساز انتخابات ۲۸ خرداد با ایفای رسالت دینی و ملی خود حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد کرد.

قطعاً حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تداوم راه شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده‌ این مرز و بوم است.

از استادیاران گرامی، سرمربیان کوشا، مربیان و سرگروه‌های پرتلاش حلقات صالحین که همیشه در معرفت‌افزایی و ایجاد بصیرت و روشنگری؛ سفیرانی توانمند و آگاهی‌بخش برای انقلاب اسلامی بوده‌اید؛ درخواست می‌نمایم ارتباط و تعامل خود را در بین اقشار مختلف مردم و جمع خانواده‌ها، اقوام و خویشان و دوستان و متربیان و اهالی محله پیرامون مشارکت حداکثری و معرفی شاخصه‌های اصلح در انتخاب بهترین رئیس جمهوری اسلامی و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا را به بحث و گفت‌وگو بر پایه دلایل منطقی و عقلی به دور از جدال و سخنان غیرمفید استوار سازید تا برآیند آن تشکیل دولت انقلابی مقتدر و در خور شایستگی‌های ملت ایران باشد.

قطعاً نتیجه انتخابات هرچه باشد موفقیت و سرافرازی ایران اسلامی و برگ درخشان دیگری در کارنامه پرافتخار استان انقلابی، متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان رقم خواهد خورد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha