• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400032518451
  • خبرنگار : 50160

فرماندار زنجان:

انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان کاملا الکترونیک خواهد بود

انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان کاملا الکترونیک خواهد بود

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: در انتخابات شورای اسلامی در شهر زنجان انتخابات شوراها الکترونیکی برگزار شده و در سایر شهرها نیمه‌الکترونیک خواهد بود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش لازم برای حضور شهروندان در انتخابات الکترونیکی از طریق شبکه اشراق در حال پخش است و همچنین در چندین نقطه از شهر صندوق‌های الکترونیک تعبیه شده تا شهروندان نسبت به عملکرد آن آشنا شوند. البته لوح فشرده آموزشی نیز تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر زنجان انتخابات شوراهای اسلامی به‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار خواهد شد، توصیه داریم مردم قبل از حضور در پای صندوق رای لیست افراد منتخب خود به همراه کد اعلامی را در دسترس داشته باشند تا کمتر از ۴ دقیقه رای خود را ارائه دهند. البته در همه شعب اسامی کاندیداها به همراه کد نصب خواهد شد ولی برای تسریع کار بهتر است اسامی از قبل تعیین و آماده باشد.

این مسئول، به استفاده از عوامل حرفه‌ای در برگزاری انتخابات با آمار حدود ۱۰ هزار نفری نیز اشاره کرد و یادآور شد: همه عوامل اجرایی و نیروهای انتظامی و بازرسان و ناظران، آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند و انتظار داریم مردم در همان دقایق اول انتخابات در شعب حاضر شده و رای خود را به صندوق بیندازند و رای‌گیری را به ساعات پایانی روز ۲۸ خرداد ماه موکول نکنند.

عسگری در ادامه، برگزاری چندین مرحله مانور انتخاباتی برای آمادگی صد درصدی نیروها را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و عنوان کرد: تجهیزات مورد نیاز در دسترس است و تعرفه‌های رای و اقلام مورد نیاز تامین شده و آمادگی داریم انتخاباتی به‌ یادمانی را برگزار کنیم و قطعا مردم با حضور در انتخابات رنگ و بوی ویژه‌ای به این دوره از انتخابات خواهند داد و دشمنان بار دیگر نقشه‌های‌شان نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار زنجان، به در نظر گرفتن صندوق ویژه برای بیماران کرونایی نیز اشاره کرده و افزود: حداقل یک صندوق سیار برای اخذ رای از بیماران کرونایی را در شهر زنجان خواهیم داشت و آموزش لازم در این رابطه به عوامل اجرایی داده شده است و تجهیزات مورد نیاز نیز خریداری و در روز اخذ رای در اختیار یان افراد قرار خواهد گرفت.

انتهای یپام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha